Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm, slowchatdraadjes van Zaandam hebben als enige de vrijstelling van Robert om ze slowchat te houden. Deze moet dan maar gewist worden ;)

Beter nog, titel aanpassen naar vliegers omgeving Zaandam/IJmond. Dan mag het wel weeer :yes:

Ik neem aan dat je dit niet serieus bedoelt:confused:

Anders zou het namelijk wel heel raar zijn om hier nu mee te komen...
Het draadje bestaat nu al een aantal maanden, is opgezet voor vliegers omgeving IJmond om het over vliegen te hebben, en niet als "slowchat" draadje.
Dat dit nu toch langzaam iets dergelijks wordt komt voornamelijk doordat het "oude" draadje nauwelijks meer bezocht werd en dus de achterblijvers hier ook maar heen verhuist zijn.
Vind ik helemaal prima hoor, maar als dat dan inhoudt dat de naam van dit draadje verandert moet worden in het oude draadje stel ik voor dat de mensen die willen "slowchatten" dit gewoon op het oude draadje doen en we het hier weer over vliegen gaan hebben.

Het draadje bestaat nu al een aantal maanden, is opgezet voor vliegers omgeving IJmond om het over vliegen te hebben, en niet als "slowchat" draadje.
Dat dit nu toch langzaam iets dergelijks wordt komt voornamelijk doordat het "oude" draadje nauwelijks meer bezocht werd en dus de achterblijvers hier ook maar heen verhuist zijn.
Vind ik helemaal prima hoor, maar als dat dan inhoudt dat de naam van dit draadje verandert moet worden in het oude draadje stel ik voor dat de mensen die willen "slowchatten" dit gewoon op het oude draadje doen en we het hier weer over vliegen gaan hebben.

"oude" draadje? Is dit het "nieuwe" draadje dan, waar we verder gaan op dezelfde voet?

En wat wou je dat wat hier plaatsvind noemen? Hier wordt netzo goed geslowchat als op het "andere" draadje.

En ja, ik denk serieus dat Burp een kern van serieuziteit benoemd. Het Zaandam draadje wordt gedoogd.. ;). Dus allemaal daarheen verkassen maar weer..

*pakt vast de boedelbak*

"oude" draadje? Is dit het "nieuwe" draadje dan, waar we verder gaan op dezelfde voet?

En wat wou je dat wat hier plaatsvind noemen? Hier wordt netzo goed geslowchat als op het "andere" draadje.

En ja, ik denk serieus dat Burp een kern van serieuziteit benoemd. Het Zaandam draadje wordt gedoogd.. ;). Dus allemaal daarheen verkassen maar weer..

*pakt vast de boedelbak*

ik ben het helemaal met je eens!!!!
slowchat graag op het andere draadje, dat is ook wat ik in mijn post schreef toch??

ik ben het helemaal met je eens!!!!
slowchat graag op het andere draadje, dat is ook wat ik in mijn post schreef toch??

Lees even de eerste posts erop na, dan zul je zien dat je intentie was om hier een nieuwe 'slowchat' van te maken. Gezien de reakties die ik in de eerste posts lees..

Ik snap niet helemaal wat je dan bedoeld met "slowchat graag op het andere draadje, dat is ook wat ik in mijn post schreef toch??".

Je wilt dat hier niets meer gezegd wordt?

Lees even de eerste posts erop na, dan zul je zien dat je intentie was om hier een nieuwe 'slowchat' van te maken. Gezien de reakties die ik in de eerste posts lees..

Ik snap niet helemaal wat je dan bedoeld met "slowchat graag op het andere draadje, dat is ook wat ik in mijn post schreef toch??".

Je wilt dat hier niets meer gezegd wordt?

ik heb dit draadje opgezet omdat op het andere draadje een soort van boeoeoeoe reacties kwamen als je het over vliegen had, je daar niks van mocht zeggen omdat je geen HT'er was, en vandaar een draadje dat bedoeld was om het over vliegen te hebben.
Dat dit langzaam tot een soort van kopie verworden is van het andere draadje was niet mijn keuze maar het gevolg van het feit dat diezelfde groep nu ook hier zit omdat het andere draadje is doodgebloed.

Als je alle posts erop naleest zul je ook zien dat er in het begin diverse mensen die bijna nooit meer wat postten op het andere draadje hier weer wel actief werden, maar dit inmiddels niet meer zijn. (enig idee hoe dat komt???)

Maarre, ik vind het wel prima, iedereen doet maar wat hij wil; ik ben er een beetje klaar mee

Gaaaaaaaaap

ik ga lekker maffen

iiikkk ooookkk, mmmoooorrrrrggggeeeeennn wwweeeeerrrrr ssssspppppeeeeeellllleeeeennnn iiiiinnnn hhhheeeeeetttt zzzzzwwwwweeeeeemmmmmbbbbbaaaaaaadddddd mmmmmeeeeetttttt eeeeeeeeeennnnnn nnnnnnneeeeeppppppphhhhhheeeeeeeelllllliiiiii

langzaam genoeg gechat?:D

Dat lijkt me niet...............volgens mij ben ik de topic starter toch???

Dit draadje is opgezet voor VLIEGERS OMGEVING IJMOND, dat er af en toe ook over autootjes gepraat wordt prima, maar het topic is vliegen wat mij en andere bezoekers van dit draadje betreft.

Anders misschien een idee om het andere draadje om te dopen naar Rijders omgeving Zaandam???

+1 ;)

Zo he, hoe was je week? Jij hebt lange tenen....;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back