Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Knaller: Ziet er wel grappig uit, dat gele op je tailboom, maar is het niet een idee om ook een witte aan Nickos mee te geven? Laat je 1 geheel maken.. :)

Nogmaals Ed, ik doe niet mee aan die hype van je. en ik zet geen roze driehoek op mijn rug net als jij ;)

welke hype????
en welke roze driehoek???

edit
Laat ook maar; ik heb geen zin in hetzelfde soort rellen met jou als op het andere draadje, dus zeg wat je wilt over me, ik reageer er niet meer op

Laatst bewerkt:
Ja, ik vind de eerste 5 dagen van het weekend ook tegenvallen. Gelukkig maken de laatste 2 dagen altijd een hoop goed. 8O :? :lol:

Bij mij zijn het de eerste vier dagen van het weekend die tegenvallen. De laatste drie maken alles goed :)

NICKOS!!!!! Super mooi man. Zou het wel een keer in levende lijve willen aanschouwen. Echt heel erg mooi :thumbsup:

Ik zeg, werk opzeggen en hiermee verder gaan :yes:

Bij mij zijn het de eerste vier dagen van het weekend die tegenvallen. De laatste drie maken alles goed :)
Na een jarenlange ervaring kan ik met zekerheid zeggen dat de betere dagen voornamelijk geld kosten terwijl de mindere dagen juist geld opleveren. :? Blijft een raar fenomeen, zo'n weekend. :mrgreen:

daarom ga ik maar werken , ben ik ook te gaar om wat uit te geven :p

zohey, dat ritje op de motor naar huis was best frisjes te noemen 8-O , was gisteren een heel ander verhaal :Fade-color

hopen dat het morgen een beetje leuk vliegweer is , heb er best zin an !

Burps : ben jij morgenochtend rond 11;00u nog thuis ? of sta je dan alweer te tannissen ? ;)

* in da relax modus gaat met een welverdient pilske *

Zo, net klaar met werken. Nu nog ff richting het veld, want morgen ziet er niet best uit denk ik.

morgen bewolkt , ze hebben het niet over regen , zondag word wel regen verwacht .
morgen wk 3 met 14 graden ,zondag meer wind en kouder +regen
ik ga voor morgen , en als het toch rotweer is dan lekker thuis chillen ;)

Vandaag bij Quartel wat witte folie gekocht om een schade-herstel uit te voeren, zag ik een leuk toestelletje staan dat ik niet kon laten liggen..

Dus gelijk maar afgerekend en meegenomen :grin:

hype_interceptor.jpg

Nu nog even een 1800mah 3S bestellen en dan binnenkort maiden.

morgen bewolkt , ze hebben het niet over regen , zondag word wel regen verwacht .
morgen wk 3 met 14 graden ,zondag meer wind en kouder +regen
ik ga voor morgen , en als het toch rotweer is dan lekker thuis chillen ;)

Ik ga het morgen ook nog ff proberen, maar uit voorzorg net ook even gevlogen. Weet ik zeker dat ik aan mijn uren kom..hi..hi.....

Zometeen richting de studio voor de vrijdagavond radio show. Nijsie en Phil komen ook. Heb drinken en chipies mee.

Alleen een beetje verkouden

www.danceradio.in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back