Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag bij Quartel wat witte folie gekocht om een schade-herstel uit te voeren, zag ik een leuk toestelletje staan dat ik niet kon laten liggen..

Dus gelijk maar afgerekend en meegenomen :grin:

hype_interceptor.jpg

Nu nog even een 1800mah 3S bestellen en dan binnenkort maiden.

ziet er goed uit !
zelfde grootte als een funjet ?

net de onderkant van mijn somethin extra voorzien van wat fel oranje folie stroken , ik word wat ouder ,dus mijn ogen ook ,ik wil wel graag zien wat onder en boven is tijdens de vlucht ;).

ziet er goed uit !
zelfde grootte als een funjet ?

net de onderkant van mijn somethin extra voorzien van wat fel oranje folie stroken , ik word wat ouder ,dus mijn ogen ook ,ik wil wel graag zien wat onder en boven is tijdens de vlucht ;).

Mijn ogen worden elke twee jaar gekeurd maar heb soms ook moeite om de kist te zien, speciaal tijdens loopings ;)
Kleurtjes van de laser van 3dfresh zijn wel duidelijk 8-O

Mijn ogen worden elke twee jaar gekeurd maar heb soms ook moeite om de kist te zien, speciaal tijdens loopings ;)
Kleurtjes van de laser van 3dfresh zijn wel duidelijk 8-O

ik ben tegenwoordig ook al aan de leesbril , verweg zie ik nog wel scherp , maar die kleine kisten tot 1M60 zijn gewoon lastiger te zien dan mijn bigscales vanaf 2m of meer , die zie ik wel :p

gewoon lekker beplakken met fluor folie die kisten ,dan maar lelijk ,maar ik zie ze dan wel .

Vandaag even wat vrijwilligerswerk gedaan bij het tuincentrum in de buurt. Daar hebben ze gara ruffa visjes. Dat zijn de visjes die in schoonheidssalons gebruikt worden voor je huid. Ik stak mijnhand in de bak en meteen begonnen ze te vreten an mas. Erg leuk:) Ik zit eraan te denken om ze thuis te nemen.

ik ben tegenwoordig ook al aan de leesbril , verweg zie ik nog wel scherp , maar die kleine kisten tot 1M60 zijn gewoon lastiger te zien dan mijn bigscales vanaf 2m of meer , die zie ik wel :p

gewoon lekker beplakken met fluor folie die kisten ,dan maar lelijk ,maar ik zie ze dan wel .

Ik heb ook een bril voor veraf. Ik vind het alleen een lelijk ding, dus binnenkort maar een andere laten aanmeten. Wat hippers:)

Ik ga het morgen ook nog ff proberen, maar uit voorzorg net ook even gevlogen. Weet ik zeker dat ik aan mijn uren kom..hi..hi.....

Zometeen richting de studio voor de vrijdagavond radio show. Nijsie en Phil komen ook. Heb drinken en chipies mee.

Alleen een beetje verkouden

www.danceradio.in

have fun !

ik ben aardig gesloopt ,was een pittige week , dus de bank is mijn enigste optie :(

morgen kijken we wel even hoe het weer is .
mits geen regen ,even vliegen met de se en de dogfighter .

En weer terug van een bezoekje asn de Gamma :-)

Even vloerverf gehaald voor mijn bouwhok.
Tevens een zware legbordstelling gehaald ;-)

Dit weekend even therapeutisch klussen, word ik rustig van :-)

Iemand nog interesse in een simlock-vrije zwarte iPhone 4 32GB, incl. lader, USB-kabel en originele verpakking? De eerste die 300 eypo lapt mag hem hebben. Is van origine een T-Mobile versie die een officiële unlock heeft. Geen gedoe met hacky-cracky jailbreak en zo. Heeft alleen op de achterkant wat kleine krasjes en voor is rechtonder een blus uit het glas. Verder 100% in orde. Ik heb vrouwlief overtuigd dat een Samsung Galaxy SII sneller en lichter is en dat bellen en internetten overal veel beter gaat. :mrgreen: :p

iphone1.jpg

iphone2.jpg

iphone3.jpg

Schilderen = ontspanning :-)

niet als je het de hele week doet :) ;)

Iemand nog interesse in een simlock-vrije zwarte iPhone 4 32GB, incl. lader, USB-kabel en originele verpakking? De eerste die 300 eypo lapt mag hem hebben. Is van origine een T-Mobile versie die een officiële unlock heeft. Geen gedoe met hacky-cracky jailbreak en zo. Heeft alleen op de achterkant wat kleine krasjes en voor is rechtonder een blus uit het glas. Verder 100% in orde. Ik heb vrouwlief overtuigd dat een Samsung Galaxy SII sneller en lichter is en dat bellen en internetten overal veel beter gaat. :mrgreen: :p

nee dank je ;) , ik wil mijn volgende abo sim only nemen , mijn galaxy s antiek ,is nog prima .

welke provider zal ik nemen? ik heb nodig zo'n 350 belminuten en een klein beetje internet nodig ,voornamelijk voor buienrader , beetje routeplanner en wat geforum .
iemand een nuttige tip ?
ik bel nu veel te duur met gemiddeld 60 E p/m :mad:

mogge , prachtig weertje lijkt me , volgens mij blijft het droog waar ons veld is .

wie gaan er naar het veld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back