Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, die komt op de Caravelle of ooit op de Jodel Robin.is dat die scorpion motor van je?
Gewoon larie koek, maar dat zou ik hier niet meer doen.Doe nou niet zo flauw GorbyWat had je daar neergezet
![]()
Ik denk het wel ga zo even voor je kijken.:help:
heeft er iemand nog zo een regelaar liggen? (turnegy 25A basic)
of een Plush versie? of 30 A?![]()
1 van de regelaars van m'n quad heeft de geest gegeven, en nu blijken die dingen overal (waar ik weet) op naleveringen...
help wordt gewaardeerd ;-)
Ik denk het wel ga zo even voor je kijken.
nee morgen is top!!Ik heb hier nog een plush 30A liggen,gaat nu in de koffer dan heb je hem morgen,of als je erge haast heb moet hem ff komen halen.
Weet iemand hoe je de kleur van die hk led strips kan zien zonder er stroom op te zetten?
Daar was ik al mee bezig maar dat duurt een beetje lang ,ik ga de ledjes in de recycling gooien voor morgen.Lukt niet volgens mij. Mijn manier is een accu met 2 losse draadjes, deze er even opdrukken en je weet hetWel oppassen dat de draadjes niet tegen elkaar komen :rolling:
Top ,het is wel lache hoor.ik ga ook maar is ledjes plakken. Eerst maar op de disk. De Sumo vind ik wel zonde om kapot te vliegen Zondag.
Alshet hk leds zijn tussen de soldeer puntjes knippen,parallel solderen goed op de plus en min letten en dan op de accu draadjes van je regelaar solderen,ik vind het bokke werk maar het mot maar,wil toch ff meedoen met de grote mannen.Hoe moet dat eigenlijk? Per 3 afknippen ofzo? En dan alles op het vliegtuig paralel aasnluiten? Enmet een servo stekkertje ind e ontvanger steken?
Weet iemand hoe je de kleur van die hk led strips kan zien zonder er stroom op te zetten?