Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
:help:

heeft er iemand nog zo een regelaar liggen? (turnegy 25A basic)

8XESxch36IbKwAAAAASUVORK5CYII=
of een Plush versie? of 30 A?

1 van de regelaars van m'n quad heeft de geest gegeven, en nu blijken die dingen overal (waar ik weet) op naleveringen...

help wordt gewaardeerd ;-)

:help:

heeft er iemand nog zo een regelaar liggen? (turnegy 25A basic)

8XESxch36IbKwAAAAASUVORK5CYII=
of een Plush versie? of 30 A?

1 van de regelaars van m'n quad heeft de geest gegeven, en nu blijken die dingen overal (waar ik weet) op naleveringen...

help wordt gewaardeerd ;-)
Ik denk het wel ga zo even voor je kijken.

Ik heb hier nog een plush 30A liggen,gaat nu in de koffer dan heb je hem morgen,of als je erge haast heb moet hem ff komen halen.

Ookhier maar even posten dan. Gister filmpje gemaakt met de gsm, dus is niet van beste kwaliteit. Maar het geluid zegt al genoeg :)

Hyper7 van Tito:
Mooi plekje bij Odin op de parkeerplaats! Licht genoeg 's avonds.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand hoe je de kleur van die hk led strips kan zien zonder er stroom op te zetten?

Lukt niet volgens mij. Mijn manier is een accu met 2 losse draadjes, deze er even opdrukken en je weet het :D Wel oppassen dat de draadjes niet tegen elkaar komen :rolling:

Lukt niet volgens mij. Mijn manier is een accu met 2 losse draadjes, deze er even opdrukken en je weet het :D Wel oppassen dat de draadjes niet tegen elkaar komen :rolling:
Daar was ik al mee bezig maar dat duurt een beetje lang ,ik ga de ledjes in de recycling gooien voor morgen.
Met mijn vliegkunsten gaat het toch stuk mee naar huis.:p

ik ga ook maar is ledjes plakken. Eerst maar op de disk. De Sumo vind ik wel zonde om kapot te vliegen Zondag.

Hoe moet dat eigenlijk? Per 3 afknippen ofzo? En dan alles op het vliegtuig paralel aasnluiten? Enmet een servo stekkertje ind e ontvanger steken?

Hoe moet dat eigenlijk? Per 3 afknippen ofzo? En dan alles op het vliegtuig paralel aasnluiten? Enmet een servo stekkertje ind e ontvanger steken?
Alshet hk leds zijn tussen de soldeer puntjes knippen,parallel solderen goed op de plus en min letten en dan op de accu draadjes van je regelaar solderen,ik vind het bokke werk maar het mot maar,wil toch ff meedoen met de grote mannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back