Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, vanmiddag wat depron met de airbrush blauw gemaakt, lijken wel vingerafdrukken van het freesbeest op te zitten. nog maar een laagje.
Wordt een lekker zwaar yakje...
Kan of moet je depron vooraf ook reinigen?
Morgen eens proberen een schaakbord te maken.
Tuurlijk moet je ontvetten. Eén keer een vinger er op en die zie je. Vooral met Schminke blauw en groen. :yes: Ik gebruik en rood/blauwe spuitbus ontvetter voor RVS. Redelijk agressief goedje, niet op aanwezige verf doen, is dan ook weer weg. Maar het ontvet uitstekend en lost het Depron niet op. :D

Zo net thuis van het F3P gebeuren. De wedstrijd was in één groot drama uitgelopen voor mij, ronde 1 en 2 waren echt hopeloos :cry: Bleek dat de accu's toch te licht waren voor de Nexus (160 mah) Laatste ronde dus met de 240 mah lipo gevlogen en dat ging een stuk beter. Jammer maar helaas toch laatste geworden, het kwaad was al geschied :hammer:
Niels was uiteindelijk in de A 2de geworden, Erik in de B 1ste en Jasper in de B 4de (dus ook eerste van onder :wink:)
Na de wedstrijd nog een show gevlogen met van alles en nog wat. Deze duurde van 18.00 uur tot 20.30 uur. Daarna pas eten, dat was wel weer een topper :hammer:

Ik heb mijzelf wel een leuk vliegertje cadeau gedaan :yes: Helemaal te gek dat ding :banana:

EFLU1080-GAL14.jpg

Deze?
World of Tools

Eventueel licht opschuren en een nieuw laagje?

Heren f3p, gefeliciteerd met de resultaten.

@Ph-ils, lief vliegertje...

Tuurlijk moet je ontvetten. Eén keer een vinger er op en die zie je. Vooral met Schminke blauw en groen. :yes: Ik gebruik en rood/blauwe spuitbus ontvetter voor RVS. Redelijk agressief goedje, niet op aanwezige verf doen, is dan ook weer weg. Maar het ontvet uitstekend en lost het Depron niet op. :D

Ed gefeliciteert met je kist, ook ik vind hem erg mooi.

Phil jij ook gefeliciteert met je nieuwe schuimpje. Ziet er erg leuk uit.

Gisteravond even bezig geweest de P51 van Junkie in te regelen op de zender. Wel een mooi groot ding moet ik zeggen..

418193_381166705228448_100000053647752_1554334_716585395_n.jpg

@ knaller, thanx!
@ Erik3D gefeliciteerd!!!! klasse!!!
@ Phils, feli met je nieuwe piep!
@ Kriscrash, feli met je nieuwe kist
@ Spike, gaaf ding man
@ Christiani, ook feli!

Deze?
World of Tools

Eventueel licht opschuren en een nieuw laagje?
Nee, gewoon van Glassex. En als je gaat schuren, ga je heel lelijke krassen zien waarbij in de krasjes de verf donkerder wordt.

Ik wil de UMX Geebee R2 hebben.

Official announcement:
dinsdagavond een pintje in de pub van mij i.v.m. behalen kampioenschap. Be there!
m.v.g. Erik
Kampioen, kampiien, kampioen. :thumbsup:

De rest uiteraard ook complimenten voir uw prestaties. Ik ga er van uit dat ik overall tich nog een na laatste ben geworden? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back