Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oliesjeik? Had jij die pult nog nodig, waar je een MX12/16 in kwijt kunt? Dan pleur ik die ook ff in de auto ;)

Nope, Oliesjeik zit in Duitsland...en heb al ff de pult van John mogen proberen, staat mij wel aan!!
Straks wel ff naar NL om een bigscale net over de grens op te halen:D:D:D:D

sorry weet er geen end meer aan met jou dan zit je hier dan weer daar dan weer zus dan weer zo en dan ben je weer thuis bij je meissie :D

ben nog even op het veld geweest het gras staat toch wel hoog, en de sporen van die motormuizen zijn goed zichtbaar op het veld en dat merkje met je vliegert maar er is gevlogen door kris , robert, erikk en er was een nieuwe erbij die komt dinsdag weer, ook een erik een maatje voor jou sleur wordt een eletro vliegert :D:D

Hallo piloten

Aangezien ik helemaal met de tijd mee ben gegaan met me s2 kan ik ook op het forum komen
En zal ik vaker jullie berichten lezen nu moet ik konstand 2 a 3 duisend berichten lezen

zo, even heen en weer geweest naar Groenlo om de volgende vliegert op te halen:

tatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

:banana::banana::banana:

Ze staat nu bij me op de hotelkamer en ik heb haar beloofd dat ze Donderdag met me mee mag naar huis :yes::yes::yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie vlieger. :yes: Een Edge of Extra vind ik niet mooi maar een Katana wel. 8)

Katana is idd een mooie kist!!!!

Katana T30, betere kist dan de Funtana. Ook een leuke kist, daar niet van.

Hey sleur? psst..

025.jpg
;)

Achteraf best wel zonde dat ik die weer weg gedaan had...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back