Gaat er nog iemand fladderen op t veld?
Oliesjeik? Had jij die pult nog nodig, waar je een MX12/16 in kwijt kunt? Dan pleur ik die ook ff in de auto![]()
heeft hij gereageerd anders bel ik hem wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat er nog iemand fladderen op t veld?
Oliesjeik? Had jij die pult nog nodig, waar je een MX12/16 in kwijt kunt? Dan pleur ik die ook ff in de auto![]()
heeft hij gereageerd anders bel ik hem wel
volgens mijn is hij ook niet in ikkeland maar in ierlandGeen reaktie. Neem hem wel mee, kan ik hem aan Kris mee geven desnoods. Anders komt t een andere keer wel.
+1ben benieuwd hoe het afgelopen is met die sate vreters![]()
+1
Sinds vanmorgen vroeg niets meer van ze vernomen. Ook niet via Twitter. :?![]()
Ja, da's een feit. Locaties worden uitgezocht op slechte mobiele ontvangst om zo de hinder van telefoons te beperken. :teacher: Daarom ook minimaal 150 kilometer rijden zodat je uit de bewoonde wereld bent. :lol:waarschijnlijk geen verbinding in dat gat![]()
Binnen nu en een half uur volgt er een Amber Alert. Of ze liggen lam voor een kroeg omdat Erik3D kampioen is geworden in de B.Huh, ben sneller klaar met werk dan de kinders uit zevendwergen zijn...waar is de sate?
Mooie vlieger.Een Edge of Extra vind ik niet mooi maar een Katana wel. 8)
Mooie vlieger.Een Edge of Extra vind ik niet mooi maar een Katana wel. 8)