Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oja, en vanmiddag een accoord bereikt over een leuke bigscale kist, op te pikken als ik hiervandaan naar huis ga...
Mooi ding, geen 3D, en verder zien jullie hem wel op de club.
niet om ht een of ander maar je mag als je thuis komt wel aan mijn denken hoor (m2 met kwiklings) als je naar rob gaat ALS JE THUIS BENT EN TOEVALLIG LANGS ROB GAAT VRIEND) enne je bent weer een mazzl pik, als ik dat zo leesje meissie zal weer lang alleen , (Arme meid)zijn je zal wel weer langs een een of andere cassino gaan om weer munten hoeveelheid te vergrooten en je heb gekijk.
![]()
Oliesjeik in texas...wel toepasselijk. Vraag meteen ff na hoe ze daar de brandstof zo goedkoop kunnen houden...
ik denk dat het wel scheelt dat ze de olie daar lokaal uit de grond halen??
Die heffen niet zoveel accijns. 65% van de benzineprijs in Nederland bestaat uit accijnzen (direct geïnd door de overheid en indirect in de vorm van BTW). :?Oliesjeik in texas...wel toepasselijk. Vraag meteen ff na hoe ze daar de brandstof zo goedkoop kunnen houden...
goeie morgen
ook lekker geslapen
vandaag naar lelystad effe 1:1 vliegen met een ultralicht toestel
heb er zin in
Succes Vinni! En vooral ook veel plezier!!!!
Morgen vliegen op t veld? Ziet er wel goed uit qua weer voor dit weekend. Helaas moet ik vandaag vergaardagen.. (mijn eigen)..
mogge mannen, ja Joop heerlijk geslapen ,hoeveel quicklinks heb je nodig ?
Vandaag met Marieke de stad in ...( wil eigenlijk richting veld maar ja...), wie gaan er morgen vliegen ?
grtz p@nn€koek
Morgen geen veldgevlieg.. :nooo: Eerst morgen nog ff de laatste NK indoor meemaken en natuurlijk de sate!
** Disk met lampjes klaar heeft voor de indoor evenementen...**
Ikke voorlopig heel weinig vliegen (en rijden). Beetje druk met een compleet nieuw eigen bedrijf beginnen. 8O De huidige is nu 11 jaar geleden gestart en langzaam begint alles op werken te lijken.Dus maar weer wat nieuws starten.
Iets met klimaatcontrole/energiemeting/beveiliging van ruimtes. En dan niet als met een autootje met zwaailicht en hond achterin maar met moderne high-tech.
Neem ff wat kannetjes mee naar hier dan.. Of, als je toch zo goed bent.. leg ff een directe leiding aan ofzo![]()