Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ben bezig de ailerons voor m'n Easystar in te regelen en zit ff met een probleempje:
Kanaal 2 en 6 reageren op de ailerons alleen kanaal 2 gaat gewoon 100% en kanaal 6 gaat maar 75% van de beweging (zie ik ook op de zender)
Heeft een van jullie enig idee wat voor instelling dit is en hoe ik het eruit kan halen zodat kanaal 6 ook 100% beweegt ?
(Zender is een MX-12)
thnx
ja Y kabel kan naturlijk ook.. eenvoudige oplossingmaar ik wilde ook even weten hoe dit ingesteld wordt ( en dus ook hoe ik het er weer uit kan halen)
maar voor nu soldeer ik een Y kabeltje
veel susses morgen uuuuuuuuuuhhhhhhh o nee straks en niet te veel sate heIk ga naar mijn nest, Jasper staat over 6 uur op de stoep bij mij.
Lekker slapen en dan naar Zevenbergen![]()
mogge mannen, ja Joop heerlijk geslapen ,hoeveel quicklinks heb je nodig ?
Vandaag met Marieke de stad in ...( wil eigenlijk richting veld maar ja...), wie gaan er morgen vliegen ?
grtz p@nn€koek
tering, ga eens gauw maffen jullie!!!!!
@ Choco, niet zoveel typen als je gezopen hebt joh...........whahahahahaha
halloik zit er net goed in hoor, in alle verhalen en dan maak ik wel eens een zaanse skrijv vout ken daar niks aan doen.
![]()
wel hoorgeeft niks hoor Joop..
Je had dus helemaal geen bier gehad begrijp ik??????????
Ja, dat maakt verschil. Het zwaartepoint wordt bij minder gewicht steeds belangrijker vanwege minder grip/as-druk en daardoor ander stuurgedrag.Sleur is gewicht ook heel belangrijk bij auto's? Als de Rusty 100 gram lichter zou zijn wat voor gevolgen zou dat hebben?