Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben bezig de ailerons voor m'n Easystar in te regelen en zit ff met een probleempje:
Kanaal 2 en 6 reageren op de ailerons alleen kanaal 2 gaat gewoon 100% en kanaal 6 gaat maar 75% van de beweging (zie ik ook op de zender)
Heeft een van jullie enig idee wat voor instelling dit is en hoe ik het eruit kan halen zodat kanaal 6 ook 100% beweegt ?
(Zender is een MX-12)

thnx

Waarom niet gewoon een Y-kabel? Hoef je helemaal niet te mixen ook. Flaps op een EZ* gaat niet veel nut hebben, dus gemixed met ailerons zie ik niet echt het nut van in..

ja Y kabel kan naturlijk ook.. eenvoudige oplossing :) maar ik wilde ook even weten hoe dit ingesteld wordt ( en dus ook hoe ik het er weer uit kan halen)
maar voor nu soldeer ik een Y kabeltje

ja Y kabel kan naturlijk ook.. eenvoudige oplossing :) maar ik wilde ook even weten hoe dit ingesteld wordt ( en dus ook hoe ik het er weer uit kan halen)
maar voor nu soldeer ik een Y kabeltje

Cas ik heb nog een kabel Y wildt hebben zeg het dan alleen dan heb je hem dinsdag kwanta kosta nejengte:D

mooie foto`s vin je kunt ook mooi het nieuwe veld zien liggen , het is alleen zonde van de bandespooren van die k..qwarts( als ik dit goet skrijf) maar ik dacht dat het oude en het nieuwe veld aan elkar zaten , niet dus.wel lekker groot zo uit de lucht te zien

Ik ga naar mijn nest, Jasper staat over 6 uur op de stoep bij mij. :bye:
Lekker slapen en dan naar Zevenbergen :banana:

hey Joop, bedank voor het aanbod, maar het kabeltje is al klaar.
Dinsdag wel op de club ff die ailerons snijden en scharniertjes lijmen. afhandelijk van het weer morgen ..een maiden zonder ailerons of de ruimte voor de servo's in de vleugels uitsnijden. nu m'n mandje in en hopen dat het morgen mooi weer is ...

nou hoor het alweer ik ga ook maar eens kijken in de witte laken straad tot morgen alle enne die vliegen gaan ik hoop voor jullie op mooi weer

goeie morgen

phils,jasper,niels en erik succes vandaag en ga voor de eerste plaats

@ pieter t was op vliegveld lelystad

@ robert tja t leek wel een model de pitss wel gaaf wat hij er mee deed
meskant ,spins enz

Gaat er nog iemand fladderen op t veld?

Oliesjeik? Had jij die pult nog nodig, waar je een MX12/16 in kwijt kunt? Dan pleur ik die ook ff in de auto ;)

Zo, ook een beetje wakker. Lees ik dat er F3P wedstrijden zijn. 8O Ga ik niet mee redden. :? ;) Succes had ik al via Twitter gewenst.

Sleur is gewicht ook heel belangrijk bij auto's? Als de Rusty 100 gram lichter zou zijn wat voor gevolgen zou dat hebben?
Ja, dat maakt verschil. Het zwaartepoint wordt bij minder gewicht steeds belangrijker vanwege minder grip/as-druk en daardoor ander stuurgedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back