Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedesmorgens deze morgen!
geen idee hoe het weer bij jullie is, maar hier in Aberdeen schijnt het zonnetje:zon:
gisteravond fixed wing hierheen, en straks een uiensnijder naar de rig (Sedco 704)
Kort jobje als het meezit, en daarna misschien naar Nieuw Zeeland of Australie hoorde ik net van de chef :D

Gisteren de motor voor de Nemesis opgestuurd naar de ontwerper van die vlieger in Duitsland zodat hij hem in kan bouwen, en nu maar hopen dat hij hem snel samen met de Nemesis opstuurt naar Velserbroek!

Gisteren de motor voor de Nemesis opgestuurd naar de ontwerper van die vlieger in Duitsland zodat hij hem in kan bouwen, en nu maar hopen dat hij hem snel samen met de Nemesis opstuurt naar Velserbroek!
Waarschuw je even voordat hij opgestuurd wordt? Haal ik een doos tissues. 8O :?

*fap* *fap* *fap*

neeeee, zo een klusje staat me wel aan, kan ik een beetje aan mijn "tan" werken :D:D:D
Bovendien nog nooit in Nieuw Zeeland geweest, dus staat me wel aan!!!

Waarom die kist naar de v*broek laten sturen? Je bent bijna nooit thuis, waar mijn huis woont wordt ie wel opgevangen hoor ;)

Gaan er nog mensen vliegen vandaag op t veld? (of is het af te raden?)

Sowieso vanavond even lekker indoor knallen weer *zin in*

Tjek. Morgen Simmen wordt em niet. Gister nog gespeeld met Realflight G5.5 en rest van de afgelopen tijd ook al veel gesimmed. Dus denk dat ik dan een beetje simgaar wordt haha.

Als er verder ook niemand gaat vliegen vanmiddag, dan ga ik even eea. plakken nog voor vanavond en huis verder opruimen. Moet ook beuren. Misschien mag ik dan morgen overdag nog even bij een fpv meeting in de buurt kieken :)

Waarom die kist naar de v*broek laten sturen? Je bent bijna nooit thuis, waar mijn huis woont wordt ie wel opgevangen hoor ;)

weet ik, maar hij staat zo leuk op mijn bouwzolder (die overigens op de apparatuur na af is)
Als ik straks eindelijk eens weer een behoorlijk tijdje thuis zit kan ik me helemaal uitleven :D
Zal straks es kijken of ik een paar foto's van mijn zolder kan uploaden.

overigens, als je ook een Nemesis wilt, ze zijn zo te bestellen hoor???
Hij heeft er op het moment een paar op voorraad die nog niet besproken zijn, daarna wordt het weer een tijdje wachten op de volgende partij

overigens, als je ook een Nemesis wilt, ze zijn zo te bestellen hoor???
Hij heeft er op het moment een paar op voorraad die nog niet besproken zijn, daarna wordt het weer een tijdje wachten op de volgende partij

Bah! En nu? Moet ik mij nu schuldig gaan voelen? :(

*momenteel een koopstop heeft* :lol: ;)

een paar foto's van mijn bouwhok, inmiddels nog wel wat verder opgeruimd, ongeveer 4x4 meter, genoeg verlichting en, als de apparatuur er eenmaal is, eindelijk eens aan de gang met de projecten die op me liggen te wachten :D

full
full
full

niet schlecht...............:banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er keurig uit Edwin.. Stukkie leger zo zonder die Extra 330L ;)

Je hebt mooi werk verzet!

thanks!
Heb wel e.e.a. aan mijn meissie te danken, die duikelde de bureaubladen op van MP voor heel weinig! :worship:
Anders was het een bij elkaar geraapt zootje geworden, nu is het wat meer 1 geheel:yes:
Apparatuur die er nog inkomt:
Magazijn Blijdorp - Voor al uw ijzerwaren en gereedschappen
en waarschijnlijk: Magazijn Blijdorp - Voor al uw ijzerwaren en gereedschappen

Nu nog op zoek naar een stel Penthouse-posters en een koelkast, dan is het wel zo een beetje compleet lijkt me............:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back