Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou de contacten dan bloot en jaag er even een shitload aan amperes doorheen.. (ala elco-gooi-methode). Veel lol aan beleeft op school :D
Dan een kilo explosieven eronder en ergens naar ver weg sturen op GPS. Ergens onderweg is de accu vast op en komt-ie naar beneden. 8O :mrgreen:

Dan een kilo explosieven eronder en ergens naar ver weg sturen op GPS. Ergens onderweg is de accu vast op en komt-ie naar beneden. 8O :mrgreen:

Of doen alsof.. ook heel leuk! ;)

395855_311953518845707_203181879722872_853871_1220448550_n.jpg

Ik ga de Sumo plakken.
+1 Leuke vlieger voor zowel binnen als buiten. Setupje een 2204/2205 met 6x3.5" DD propje op 3S 610mAh. Zo'n 160 grammetjes vliegklaar. 8) Tekeningen en verhaaltjes hier.

fixed wing of koffiemolen, toch wel een verschil...........:yes:
Ik denk wel dat als je kunt uiensnijden, het vliegen met een Depronnetje niet echt moeilijk meer is. Mogelijkheden (lees: vliegrichtingen) van een vlieger zijn toch wel beperkter dan die van een uiensnijder. :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Met je eens Sleur. Als ik een vliegtuig in de sim pak gaat dat als vanzelf. Inverted vliegen en dergelijke is niet moelijk.

+1 Leuke vlieger voor zowel binnen als buiten. Setupje een 2204/2205 met 6x3.5" DD propje op 3S 610mAh. Zo'n 160 grammetjes vliegklaar. 8) Tekeningen en verhaaltjes hier.

Ik denk wel dat als je kunt uiensnijden, het vliegen met een Depronnetje niet echt moeilijk meer is. Mogelijkheden (lees: vliegrichtingen) van een vlieger zijn toch wel beperkter dan die van een uiensnijder. :yes:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm wat zo erik 3d er mee doen. ik denk dat hij dan hellemaaaaaal niet meer te volgen is.:D:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Mja is wel zo, als je een heli kunt besturen, dan kun je ook vliegen. Als de heli eenmaal voorwaartse snelheid heeft, is het net een vlieger.

Maar vind het leuk, dat je ook met een vlieger wilt vliegen. Ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back