Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur deze banden zijn bestolen:

badlands01.jpg

Gister met 3S gereden, dat had je moeten zien :hammer:

Ik kom voor mezelf, niet voor andere natuurlijk. Zonder mij hebben andere net zoveel plezier. Ik heb het er mischien een beetje gek opgeschreven.

dat zijn toch geen banden om hardt terijden
lijken mij meer voor crauwlen (zeg ik als leek)

Is een all terain band,maar vooral geschikt offroad. Dat is de bedoeling ook. Straat banden/wielen komen er ook nog wel, en voor indoor op de MACH heb ik nu ook wielen.

hoi jongens
effe een vraagje of een mening
ik heb een gevraagd advertentie staan namelijk deze

hallo modelbouwvrienden
ben opzoek naar een edf motor voor mn eliminator

ik zoek een 1700 tot 1900kv
met een vermogen van 1700 tot2200 wat vermogen
ik wil hem vliegen op 6s met een trust van ongeveer 3kg

de regelaar moet een 80 tot 100amp zijn

heb je wat liggen ?
hoor t graag

toen kreeg ik deze reactie
Hoi Vinni,

Ik heb geen edf motor liggen, maar wel een regelaar als deze.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/..._80A_HV_Brushless_Speed_Controller_OPTO_.html Met 3amp BEC

dat is een regelaar die ik kan gebruiken
afgesproken dat ik hem zou overnemen voor 50,00

toen ik hem kwam halen heb ik er voor de rest niet naar gekeken
maar thuis kwam ik er achter dat t deze regelaar is

http://www.hobbyking.com/hobbyking/...dlux_70A_SBEC_Brushless_Speed_Controller.html
waar ik niet aan heb moet min 80 amp hebben zoals eerdere in mn gevraagd adv aangaf

ik een mailtje gestuurd van t is de verkeerde hier heb ik niets aan want is teweinig

kreeg ik dit als antwoord

Ik heb je de link gestuurd met de tekst:regelaar zoals deze MET 3 amp bec.
Hoger vermogen regelaars hebben geen bec.

terwijl ik geen bec nodig heb alleen wel min 80 amp

ligt dit aan mij had ik moeten weten dat het om een 70 amp ging omdat er een bec opzou zittten
vindt t een vreemde manier van zaken doen en had dat ook niet verwacht
ook is deze regelaar een stuk goed koper dan die van de link

Ik zou hem gewoon terugbrengen. Het bod dat je gedaan hebt, is op basis van de link die hij geleverd heeft. Hij heeft je iets anders voor teveel verkocht. Als hij de moeite neemt een link te geven dan moet hij wel de juiste link geven en niet van iets anders en dan nog wat tekst erbij. Net zoiets als zeggen dat je een groene Ferrari verkoopt en dat blijkt een Opel te zijn. Maar hij is wel groen. :?

Ik zou hem gewoon terugbrengen. Het bod dat je gedaan hebt, is op basis van de link die hij geleverd heeft. Hij heeft je iets anders voor teveel verkocht. Als hij de moeite neemt een link te geven dan moet hij wel de juiste link geven en niet van iets anders en dan nog wat tekst erbij. Net zoiets als zeggen dat je een groene Ferrari verkoopt en dat blijkt een Opel te zijn. Maar hij is wel groen. :?

jep zo dacht ik er ook over
t is alleen geen winkel maar een clublid
en heb geen zin in discussie voor die paar tientjes
hij zal t nodig hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back