Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan nog (misschien des te erger) om niet eerlijk te zijn. :? Als je het verkoopt dan moet de verkoper dus ook weten dat het veel minder waard is. Sneu...

Als het een clublid is mag het helemaal geen probleem zijn.
Als het niet is wat je had gedacht, dan gewoon retour.

Maar zoals ik al zei. Als het een clublid is moet dat geen problemen geven.

Beste wel triest dat een clublid zo zijn hobby wil bekostigen :yes:

Maarja wat Jasper zegt, ik denk dat jullie er zo uitkomen... lijkt mij ook geen problemen op te leveren. Je staat gewoon in je recht Vinnie.

bedankt voor jullie reactie
ga er voor de rest niet meer over zeggen en heb geen zin in een discussie hier op t forum
begrijp me niet verkeerd en wil echt niet iemand zn naam slijk halen
maar vond t een vreemde reactie en begon te twijfelen dat t aan mij lag
t gaat me niet om t geld want t zijn maar een paar tientjes
en vindt t ook niet erg als iemand wat verdiend hij heeft er tenslotte ook zn werk aan
maar heb wel een regelaar waar ik niet aan heb en daar heb ik meer moeite mee
maar goed einde discussie

ik denk niet dat het desbetreffende clublid kwade bedoelingen heeft , jij ook niet , dus elkaar even bellen en het is opgelost ;)
jullie mogen elkaar ook , dus dat komt wel goed .
al eerder gezegd geschreven woorden komen soms anders over op een forum dan man tot man . dus ff bellen met elkaar .

ik denk niet dat het desbetreffende clublid kwade bedoelingen heeft , jij ook niet , dus elkaar even bellen en het is opgelost ;)
jullie mogen elkaar ook , dus dat komt wel goed .
al eerder gezegd geschreven woorden komen soms anders over op een forum dan man tot man . dus ff bellen met elkaar .

Ik las net wie de persoon is die de regelaar verhandelde, ik kan me niet voorstellen dat hij de boel bewust loopt te flessen. Ik heb ook meerdere keren met hem 'gehandeld' en daar is hij echt niet rijker van geworden :nooo: Het zal wel één groot misverstand zijn. Praat het uit, geef de regelaar terug en krijg je geld terug en drink een pintje met elkaar :celebrate:

Ik las net wie de persoon is die de regelaar verhandelde, ik kan me niet voorstellen dat hij de boel bewust loopt te flessen. Ik heb ook meerdere keren met hem 'gehandeld' en daar is hij echt niet rijker van geworden :nooo: Het zal wel één groot misverstand zijn. Praat het uit, geef de regelaar terug en krijg je geld terug en drink een pintje met elkaar :celebrate:

precies , zo denk ik er ook over .

zal wel loslopen ;)

zo , lekkwer weertje zeg , zo zal het weekend er ook uitzien :(, dus lekker verbouwen en thuis rommelen , dus komt me eigenlijk wel goed uit :D

precies , zo denk ik er ook over .

zal wel loslopen ;)

zo , lekkwer weertje zeg , zo zal het weekend er ook uitzien :(, dus lekker verbouwen en thuis rommelen , dus komt me eigenlijk wel goed uit :D

inderdaad wat een kut weer, als het zo blijft dan maar wat indoor gevlieg plakken.

inderdaad wat een kut weer, als het zo blijft dan maar wat indoor gevlieg plakken.

yep , ik moet nog 2 vliegers opknappen van de laatste bash .

vanavond maar wat pielen aan de xtra , ff tank inbouwen en de gaskabel aansluiten , staat die ook weer klaar .
maar ik denk niet dat het veld op korte termijn vliegbaar is , beetje te verzadigd hoor ik van andere vliegers

yep , ik moet nog 2 vliegers opknappen van de laatste bash .

vanavond maar wat pielen aan de xtra , ff tank inbouwen en de gaskabel aansluiten , staat die ook weer klaar .
maar ik denk niet dat het veld op korte termijn vliegbaar is , beetje te verzadigd hoor ik van andere vliegers

ik probeer nog een hal te regelen voor een aantal datums, kunnen we nog een aantal keer indoor vliegen

Veld is wel vochtig maar op zich wel te doen. Voordeel is dat het lekker afremt dus doorrollen is er niet bij. Met een paar laarzen aan is het goed te doen. :yes:

Veld is wel vochtig maar op zich wel te doen. Voordeel is dat het lekker afremt dus doorrollen is er niet bij. Met een paar laarzen aan is het goed te doen. :yes:

aankomend weekend word niets , het weekend daarop wil ik mijn xtra weer ff loslaten :D , die kan wel een beetje uitrol weerstand gebruiken ;)
ik probeer nog een hal te regelen voor een aantal datums, kunnen we nog een aantal keer indoor vliegen

pb me maar even als je wat data's hebt , af en toe indoor is leuk , maar ik ga wat minder als vorig jaar , dan blijft het leuk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back