Sleurhutje
Forum veteraan
Dan nog (misschien des te erger) om niet eerlijk te zijn. :? Als je het verkoopt dan moet de verkoper dus ook weten dat het veel minder waard is. Sneu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat een onnozele theorie figuren zijn er toch weer. Probeer het dan gewoon. Verdiep je in de techniek alvorens te roeptoeteren. Stelletje prutsers.
ik denk niet dat het desbetreffende clublid kwade bedoelingen heeft , jij ook niet , dus elkaar even bellen en het is opgelost
jullie mogen elkaar ook , dus dat komt wel goed .
al eerder gezegd geschreven woorden komen soms anders over op een forum dan man tot man . dus ff bellen met elkaar .
Ik las net wie de persoon is die de regelaar verhandelde, ik kan me niet voorstellen dat hij de boel bewust loopt te flessen. Ik heb ook meerdere keren met hem 'gehandeld' en daar is hij echt niet rijker van geworden :nooo: Het zal wel één groot misverstand zijn. Praat het uit, geef de regelaar terug en krijg je geld terug en drink een pintje met elkaar :celebrate:
precies , zo denk ik er ook over .
zal wel loslopen
zo , lekkwer weertje zeg , zo zal het weekend er ook uitzien, dus lekker verbouwen en thuis rommelen , dus komt me eigenlijk wel goed uit
![]()
inderdaad wat een kut weer, als het zo blijft dan maar wat indoor gevlieg plakken.
yep , ik moet nog 2 vliegers opknappen van de laatste bash .
vanavond maar wat pielen aan de xtra , ff tank inbouwen en de gaskabel aansluiten , staat die ook weer klaar .
maar ik denk niet dat het veld op korte termijn vliegbaar is , beetje te verzadigd hoor ik van andere vliegers
Veld is wel vochtig maar op zich wel te doen. Voordeel is dat het lekker afremt dus doorrollen is er niet bij. Met een paar laarzen aan is het goed te doen.vanavond maar wat pielen aan de xtra , ff tank inbouwen en de gaskabel aansluiten , staat die ook weer klaar .
maar ik denk niet dat het veld op korte termijn vliegbaar is , beetje te verzadigd hoor ik van andere vliegers
Veld is wel vochtig maar op zich wel te doen. Voordeel is dat het lekker afremt dus doorrollen is er niet bij. Met een paar laarzen aan is het goed te doen.![]()
ik probeer nog een hal te regelen voor een aantal datums, kunnen we nog een aantal keer indoor vliegen
Ik wil mijn MX2 maidenen... Oh Vinni?
Leek me wel wat voor jou
HobbyKing R/C Hobby Store : Sbach 342 (Black) EPO 1400mm (PNF)