Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo niet genoeg vliegtuigen inmiddels?

407415_348427541835698_100000053647752_1461510_2030211518_n.jpg

Ik vond die eerdere foto al opgeruimd :mrgreen:

---werd van het veld af gebeld, vrouwtje stond bij de Hema en ze kreeg het slot van haar fiets niet meer open. Ik met de reservesleutel heen :cry: Ter plaatse kreeg ik het slot ook niet open, daarna de hamer er maar bij :mrgreen: slot ging toen wel open na een paar klappen. Mooie was dat er verderop politie stond, er was 50 meter verder een aanrijding gebeurd Politie keek wel naar me maar optreden ho maar :wink: Zelfs de agent in kwestie keek nog naar me toen ik langs hem liep richting fietsenmaker, moet dus een nieuw slot op :thumbsup:

Goed.. morgen verder opruimen.. ben lekker bezig, dus nu maar eens goed doen en afmaken ook...

Vanavond eerst op vergaardag.. jeej!

Lol!

@Erik: Wanneer is die combat vliegen precies? Ik kan hem wel in orde maken. Moet alleen even 2 roggelaars en 2 torretjes zien te vinden

Datum is nog niet bekend. Zou gewoon wat Hong Kong spul op die kist douwen, gaat altijd goed.
m.v.g. Erik

Zij die gaan vliegen, veeeel plezier vandaag. Ik sla helaas even over, geen vliegers gereed op het moment en geniet liever nog even vn het luieren. :)

Hou het heel mannen!

Gisteren voelde ik me al niet jofel en daarom maar een rondje met de Sleurphira gevlogen. Vandaag nog minder, voel me een beetje slapjes en wrijven helpt niet meer. :? ;) Blijf lekker binnen, ga nog wat aan mijn RC joystick-besturing knutselen, project ligt ook al weer een paar maanden op z'n gat. :D

Net even Junkie Style, koffie op bed en lekker ruftend wakker worden, gedaan.. Nu maar eens wakker worden en de zolder verder aanpakken.

Muziekje erbij.. Hmmmm life is good!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back