Ja, maar jullie zijn een stelletje serieuze etters.. Ik behoor tot de raggende etters![]()
3O60xDhBWxU[/media] Manne - Kramp van je Kanis - YouTube
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar jullie zijn een stelletje serieuze etters.. Ik behoor tot de raggende etters![]()
ennneeeee joop ook hoor wel onder voorbehoud maar zet alles opzij om er bij te zijn .Edwin??
nope, nog steeds Duitsland.......@ EDWIN alweer thuis bij je meissie
als ik jou was ging ik vakke vullen b ij deen ofzo ben je lekker thuis bij je MEISSIEnope, nog steeds Duitsland.......
kan zijn dat ik morgen richting huis kom, kan ook nog een paar dagen duren........
Zelf hoop ik op morgen uiteraard!!!
ben wel vaak weg, maar dan kan ik ze tenminste leeghalen ipv vullen......als ik jou was ging ik vakke vullen b ij deen ofzo ben je lekker thuis bij je MEISSIE![]()
ben wel vaak weg, maar dan kan ik ze tenminste leeghalen ipv vullen......:d
en ben wel vaak weg, maar als ik er weer ben is het helemaal top!!!
Kun je uhu hart bij de gamma of praxis kopen????????? anders moet ik naar zaandam of velzenbroek of god mag weten waar naar toe??????????
k..t moet ik daar maar heen , tot hoe laat is rob open dan ga ik er heen na vliegen.Rob heeft het zeker, velserbroek dus
nope, nog steeds Duitsland.......
kan zijn dat ik morgen richting huis kom, kan ook nog een paar dagen duren........
Zelf hoop ik op morgen uiteraard!!!
lol!
Mij is het om het even. Maar een uurtje rijden voor 2 uur plezier en weer een uurtje terug rijden, dan heb ik (persoonlijk) liever 3 uur plezier![]()
k..t moet ik daar maar heen , tot hoe laat is rob open dan ga ik er heen na vliegen.![]()
vaseline..........Je komt maar langs bij mij... ligt een tube op je te wachten![]()
*in de auto stapt*Heb ik ook hoor 8OKom je ook lieverd?
![]()
samen treintje spelen........choochooooooooo*in de auto stapt*![]()