Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt langzaam weer te switchen richting vliegen....zal wel door het warme winterweer komen:D
Besluiteloosheid zal uiteindelijk zegevieren. ;) Hey had een wijf kunnen zijn, die weten ook niet wat ze willen. En als ze iets hebben, was dat andere achteraf toch misschien wel beter. Toch? Denk ik? Of niet? :rolling:

Junkie is niet besluit-loos,hij weet alleen niet wat ie wil,of toch wel.
Ik weet wel wat ik wil .en dat is vanavond VLIEGEN.

bijzondere is dat hij nu ook dit draadje onzin vindt want bij "hen" gaat het toch ook over vliegen:confused::confused::confused::confused:
Besluiteloosheid zal uiteindelijk zegevieren. ;) Hey had een wijf kunnen zijn, die weten ook niet wat ze willen. En als ze iets hebben, was dat andere achteraf toch misschien wel beter. Toch? Denk ik? Of niet? :rolling:

Stop nou toch eens met dat gezeik over vliegdraadjes en andere draadjes.

Stelletje nutteloze kleuters!!!!!!

Sleur je had hem in het verkeerde draadje gepost,ik heb het even gecorrigeerd voor je.

Sleur je had hem in het verkeerde draadje gepost,ik heb het even gecorrigeerd voor je.
Nee hoor, ik word een beetje moe van dat manisch depressieve gezeik. Post dan gewoon niets op ga op het Viva-forum gaar lopen doen. Ga op FOK of GS lekker je ongelijk te halen tussen andere welles-nietes sukkels. En hou het op het forum gewoon over dingen die betrekking hebben op de hobby en niet over je psychologische problemen en het feit dat je geen beslissingen kunt nemen. Ben er nu echt een beetje klaar mee. :yes: Eén nuttige vraag gaat ten onder in 20 pagina's onzin. Geen toegevoegde waarde meer dus. Abo op draadje dan ook opgezegd. :bye:

Jammer, ik begon het er net weer gezellig te vinden:D
Nee hoor, ik word een beetje moe van dat manisch depressieve gezeik. Post dan gewoon niets op ga op het Viva-forum gaar lopen doen. Ga op FOK of GS lekker je ongelijk te halen tussen andere welles-nietes sukkels. En hou het op het forum gewoon over dingen die betrekking hebben op de hobby en niet over je psychologische problemen en het feit dat je geen beslissingen kunt nemen. Ben er nu echt een beetje klaar mee. :yes: Eén nuttige vraag gaat ten onder in 20 pagina's onzin. Geen toegevoegde waarde meer dus. Abo op draadje dan ook opgezegd. :bye:

Ik word nergens moe van en post lees alleen wat ik zelf belangrijk vind. Veel gezeik/geklaag/gaarheid/nutteloos gebekvecht etc, etc, scan en skip ik gewoon. Hoef je je er ook niet aan te ergeren. Er is wel wat anders waar ik me druk om wil maken....

Ik word nergens moe van en post lees alleen wat ik zelf belangrijk vind. Veel gezeik/geklaag/gaarheid/nutteloos gebekvecht etc, etc, scan en skip ik gewoon. Hoef je je er ook niet aan te ergeren. Er is wel wat anders waar ik me druk om wil maken....
Ik ook niet, lees het draadje niet meer. Inhoudelijk deed het niet meer onder voor fok.nl en geenstijl.nl. Dat zijn ook niet bepaald mijn soort sites/forums/discussies. Ondertussen las ik toch alleen maar elke zoveel uur de laatste van 20 nieuwe pagina's. Scheelt nu nog een pagina extra lezen. ;)

@Sleur,

Lekker op tijd slapen, want we hebben morgen een wedstrijd. Alles staat klaar. Morgenochtend Erik3D ophalen om 7:15 en dan richting Markelo.
Hwb er zin in. Phil ook mee, dus wordt weer lache.......

Gaat nu slapen.

Ongesteld?Ik heb in het verleden ook wel eens een nuttige vraag gesteld en wie kwam er meestal met een hoop onzin,juist Sleur.
Dus stel je niet zo aan dat gaat volgens mij al jaren zo op dat draadje.

Ongesteld?Ik heb in het verleden ook wel eens een nuttige vraag gesteld en wie kwam er meestal met een hoop onzin,juist Sleur.
Dus stel je niet zo aan dat gaat volgens mij al jaren zo op dat draadje.
Jij een nuttige vraag? 8O ;) En nee, niet ongesteld. Gewoon genoeg van dat eindeloze gemekker. Dat was vroeger niet zo, dat is iets van het laatste jaar. En ik heb dat herhaaldelijk aangekaart dus nu gewoon klaar. :p Tevens laatste reactie betreffende mijn besluit. :pim:

Vanmiddag gezellig nog een nieuwjaarspintje op de club gehaald. :celebrate: Waren er ook nog satéetjes. Mij benieuwen wat we morgen met de F3P gaan eten. Twee dagen saté achter elkaar is te gek natuurlijk. ;)

Jij een nuttige vraag? 8O ;) En nee, niet ongesteld. Gewoon genoeg van dat eindeloze gemekker. Dat was vroeger niet zo, dat is iets van het laatste jaar. En ik heb dat herhaaldelijk aangekaart dus nu gewoon klaar. :p Tevens laatste reactie betreffende mijn besluit. :pim:
Oke, no hard feelings,ieder het zijne.
Ik denk altijd leven en laten leven je kan het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Zie onderschrift.

Oke, no hard feelings,ieder het zijne.
Ik denk altijd leven en laten leven je kan het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Zie onderschrift.

Je moet je bek houwe! ;-)

Heb vanavond gehoord / geleerd dat dat normaal is om te zeggen tegen elkaar dus bij deze.

@Sleur: Ben je volgende keer ook bij de indoor bash aanwezig? Was weer reuze gezellig vanavond. Wordt weer 3 weken plakken en dan weer vlieeeeeeeeeeegen :)

Ik zit nou sinds ongeveer een jaar op dit forum, maar idd; al snel nadat ik op het forum kwam sloeg de sfeer om:confused:
Inmiddels ben ik er een beetje aan gewend en ik heb juist besloten om er maar gewoon aan mee te doen:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back