Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge..

Wat betreft dat oerlelijke ding, die komt wel los op het nieuwe veld hoor :yes:

Al moet je hem afschieten.. :lol: :hammer:

Nog 2 daagjes werken en dan een lang weekend (van 2 weken)

Nu eerst file rijden.. :morning: :bye:

Om iedereen even uit de droom te helpen, die SU-25 zal nooit op/van terrein van Aeroclub Heemskerk vliegen/opstijgen :teacher:

voor de heb dus ;)

Daar is ook alles wel mee gezegd :mrgreen:

vliegt als een krant idd , veel te weinig power ook , een straaljager die zo langzaam vliegt ziet er raar uit .

Ik zal even zoeken in de voorraad. Maar het meeste zal wel piep zijn en 3D :cry: Wat hebben die servo's gekost? Dan betaal ik die en kan jij weer speedspul kopen. Die Madness heb ik altijd al graag willen hebben.
m.v.g. Erik

dan gun ik hem jou ;)

wellicht heb je ook nog wat snelle nitroblokjes met bijv een resopijp .
ik weet nog niet precies wat ik nodig voor de speedkist .
komt goed ;)

Draadje wordt een beetje slowchat zo ;)
Yep, tijd om dag te zeggen tegen het draadje. :bye: Was ook in de andere draadje de reden. :yes:

Nog 2 daagjes werken en dan een lang weekend (van 2 weken)
Ikke nog 2 weekjes en dan 4 weken betaald verlof en dan aan de grote ruif vreten als beroepswerkeloze. :mrgreen: :nooo:

vliegt als een krant idd , veel te weinig power ook , een straaljager die zo langzaam vliegt ziet er raar uit .
Mijn idee. Als dat ding in het filmpje vol gas vloog, zat-ie nog redelijk tegen stall-speed aan. Redelijk overtrokken vloog dat ding onstabiel in het rond. Voor een 150cc wel erg truttig. Maar ja, het blijft Amerikaans: Groot, overdreven maar technisch hopeloos... :? ;) Maar hij had wel wielen. :yes:

En nog een dagje, dan ook alweer weekend. Morgen wel aardig weer, iets met ATV vliegen? :D

En uh... Dinsdag een beetje besproken met Burp. Gaan we nog Koninginnenachtvliegen? 8O 8)

Jasper of Sleur. Heeft 1 van jullie enig idee waar ik dit koper tape kan kopen?
attachment.php

Vraag Anko anders. Ik meen dat die nog een strip heeft liggen (die lui uit Vathorst gebruiken die strips ook en die staan in contact met Anko).

Jasper of Sleur. Heeft 1 van jullie enig idee waar ik dit koper tape kan kopen?
attachment.php

Ik heb van die tape gehad. Vroeger verkocht ik dat bij mij in de winkel. Was van 3M. Zal eens kijken of ik wat kan scoren.

Heb jij toevallig nog een kunstof mainblade grip van een 600 liggen?
Zoek er 1 voor mijn tricopter.

Hopelijk heeft Kris er nog 1 liggen van een Raptor, maar die van Align zijn mooier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back