Dat wisten jullie gisteren ook al, maar sommige die hier het forum lezen wisten dat nog niet
Maar Hoogtij heeft wel een mooi asfaltstrippie![]()
wel een beetje jammer dat je zo de illusie verstoord.............

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat wisten jullie gisteren ook al, maar sommige die hier het forum lezen wisten dat nog niet
Maar Hoogtij heeft wel een mooi asfaltstrippie![]()
Tuurlijk nietPraat geen poep wil je
![]()
Dan begrijp je bijjjjna, wat ik ermee bedoel![]()
dat je al zo slim bent dat het niet uitmaakt welke taal je gebruikt????
Mannen, neem lekker een kamer met zijn tweeen zeg![]()
point taken
maar een lolletje moet kunnen toch...........
Om iedereen even uit de droom te helpen, die SU-25 zal nooit op/van terrein van Aeroclub Heemskerk vliegen/opstijgen :teacher:
Daar is ook alles wel mee gezegd![]()
Ik zal even zoeken in de voorraad. Maar het meeste zal wel piep zijn en 3D :cry: Wat hebben die servo's gekost? Dan betaal ik die en kan jij weer speedspul kopen. Die Madness heb ik altijd al graag willen hebben.
m.v.g. Erik
Yep, tijd om dag te zeggen tegen het draadje.Draadje wordt een beetje slowchat zo![]()
Ikke nog 2 weekjes en dan 4 weken betaald verlof en dan aan de grote ruif vreten als beroepswerkeloze.Nog 2 daagjes werken en dan een lang weekend (van 2 weken)
Mijn idee. Als dat ding in het filmpje vol gas vloog, zat-ie nog redelijk tegen stall-speed aan. Redelijk overtrokken vloog dat ding onstabiel in het rond. Voor een 150cc wel erg truttig. Maar ja, het blijft Amerikaans: Groot, overdreven maar technisch hopeloos... :?vliegt als een krant idd , veel te weinig power ook , een straaljager die zo langzaam vliegt ziet er raar uit .
En als het dan toch nergens over gaat...
Jasper of Sleur. Heeft 1 van jullie enig idee waar ik dit koper tape kan kopen?
![]()
Jasper of Sleur. Heeft 1 van jullie enig idee waar ik dit koper tape kan kopen?
![]()