Vintage Glider wintertreffen 2014 op 12 januari (met uitwijk 19 januari)

De meeste filmpjes heb ik na 2 minuten wel gezien maar dit soort filmpjes kunnen niet lang genoeg duren.

toppie.gif

Groeten Han.

Leuk filmpje! Veel te kort ;)

Wat zie ik op 3:00? Een Plankie? Van wie was die?
Die is niet Vintage hoor :teacher:

Prachtig filmpje!

Leuk filmpje! Veel te kort ;)
Wat zie ik op 3:00? Een Plankie? Van wie was die?
Die is niet Vintage hoor :teacher:
En nee, niet echt vintage...
Ik heb mijn Atlantis bij de eerste start geprakt door waarschijnlijk het cocpitkapje dat er af vloog:(. Ik moest me dan maar vermaken met de enige reserve kist die ik had. Atlantis heeft meer schade dan ik dacht, daar moet ik nog wat op verzinnen.

Verdorie het filmpje al 5x bekeken! Zeer content met de beelden van de fly over met de SG 38 en de grijns tijdens het slepen :-)

Hier hetzelfde :-)
Er zitten echt fantastische shots tussen. De start van de SHK van Sander is inderdaad héél mooi, ik vind die trappelende Rascal op 0:52 ook prachtig.

Als je goed kijkt zie je net achter de sleper van Max tussen 1:27 en 1:30 een witte kist naar beneden dwarrelen, wie was dat er wat was er aan de hand?

Verdorie het filmpje al 5x bekeken!

En hier nog meer... Heb de YouTube downloader aan het werk gezet, bestand op de USB stick, die weer in de HD Tv gestoken, TV die aangesloten is op de speakers van de stereo het volume opgeschroefd en gaan met die banaan :D

Dan heb je de rest van je gezin wel wat uit te leggen over die 'vliegtuigjes', ik snap niet dat zij het niet snappen..

JB

Als je goed naar het filmpje kijkt dan zie je dat "de grijns" zeer besmettelijk is ;)

De beelden van de grote schaal zwevers vind ik echt geweldig, zeker icm zo'n super sleper.
Misschien een leuk idee om een dagje naar BIGGs gaan met onze oudjes?

(Kan je daar gastvliegen eigenlijk?)

Geloof niet dat biggs zit te wachten op onze kleine kistjes. Ze noemen zich niet voor niets BIGGS :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back