Vintage glider Group Treffen Zondag 2 juni, Ginkelse Heide / Ede

[offtopic]
ah jullie waren dat met die DLG's. Heeft mij behoorlijk leip gemaakt. Ben dus nu ook bezig met de aanschaf van zo'n kisjte;)
[/offtopic]
en zo beginnen ze allemaal ;) eens je begint, is er geen terugkomen aan!

haha, zo kan je het ook bekijken!

ach, ik vind het super dat we al die takken van het zweven met elkaar kunnen delen!

vaak ken je het pas wanneer je het iemand anders ziet voor doen (bv DLGen , of DS'en)
zoals we allemaal weten houd het nooit op, maar dat hoeft toch ook niet?
de hobby is te mooi...

iedereen zou een vintage 2assertje moeten hebben(al dan niet met motor), een DLG, een hellingkist, een 3D kistje , een heli en een watervliegtuig.

[offtopic]
ah jullie waren dat met die DLG's. Heeft mij behoorlijk leip gemaakt. Ben dus nu ook bezig met de aanschaf van zo'n kisjte;)
[/offtopic]

HA hA ha ha, leipe japie ! Nou, join the club, wij (Huey/Mees/Secondelijm) zijn inmiddels behoorlijk leip van dat dlg gezwiep. Wij denken inmiddels in 0,5 gram loodjes.....En ik heb vanmiddag voor het eerst (motorhead) Secondelijm zuchtend zien peinzen op de instellingen van z'n zender.........."zucht.....zucht....en waarom gaat die ammehoela van 180 gram nu niet mooi omhoog zoals ik dat wil....." :D :D ....hilarisch !

Met dank aan fox voor het ons besmetten van dit gezucht en "geleip"....:D want het is werkelijk errug leuk.

heren op dit form ,
heb een vraagje: op onze big lift meting in Heemskerk heb ik opgevangen dat er een persoon was , die wist waar je de motor mijnt (als ik dit goed schrijf) kon bestellen voor een big lift het schijnt een kunstof te zijn wie geeft raad en waar te bestellen.

tjoooonge het is eind augustus en geen verse berichten, jammer
trouwens mooie foto`s mannen. en een mooie dag als ik dat zie

Back