Een vriendelijk "Dankjewel" na het afkoppelen is voor mij voldoende :smile: Ik denk dat dat voor bijna alle slepers wel geldt.
Ik sleep ook erg graag, een ''dankjewel'' vind ook ik prima. Wel is het zo dat je als sleper wel de meeste kosten hebt, gezien het aantal vluchten die je maakt. De sleepkist heeft (voor mij dan) wel meer onderhoud nodig. Props die defect gaan, het landingsgestel wat je na een tijdje moet verstevigen, strutjes die spontaan verdwijnen, sleeplijnen die zoek raken enz... (en props zijn nou niet echt goedkoop te noemen)
Het hoort bij het slepen, ik neem het voor lief. Als er een straatje zwevers klaarliggen om gesleept te worden vind ik het wel prima... De volgende keer neem ik 2 props extra mee... (want mijn prop gaf op een gegeven moment de geest, en dat terwijl er 6 zqwevers in lijn lagen opgestelt...) En ik plaats wat grotere wielen onder mijn sleper voor meer ruimte voor de prop. Ik had af en toe het gevoel dat ik het gras aan het maaien was...
Om even de sfeer aan te geven. Ik had mijn prop kapot, wat hoorbaar was net voor het slepen. Het groepje wat bij de grote Wilga stond vroeg nog welke prop ik nodig had. ik weet zeker als ze de prop wel hadden dan had ik verder kunnen slepen...
Ik heb echt heerlijk kunnen slepen, en op deze manier mijn Toledo goed leren kennen. het lijkt wel of deze kist gemaakt is voor het slepen... het gaat in iedergeval een kist worden die standaard mee gaat tijdens een treffen.