Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Bedankt voor de reactie erg leuk aanbod! Bouw skills heb ik niet erg veel... Tot nu toe alleen maar RTF kistjes in elkaar gelijmd. Maar lijkt me wel erg leuk. Ben opzich wel aardig handig. En vindt het leuk om dingen te bouwen. Dus ben erg geïnterreseerd.
Laat maar even weten!
Groeten
Ik heb nog wel wat voor je liggen... Gratis... Én vintage...
Hallo iedereen!
Ik ben Robert Hengeveld, 15 jaar, doe aan zweefvliegen en woon in Bathmen.
Helaas zijn sommige meetings nog wel aardig ver weg. En aangezien ik 15 ben ben ik aardig afhankelijk anderen (qua vervoer). Als er een keer eentje in de buurt is van Deventer/Bathmen ben ik er zeker weten bij!
Groeten
Paulus en Douglas, kiezen jullie nog even de zaterdag of zondag?
Dit maakt mij niet uit .de meeste stemmen gelden .
gr paulus
Haha kijk eens wat een goed sfeertje hier hangt! Dat vind ik echt leuk!
De discus is toch niet bepaald een beginnersproject. Ik denk dat ik daar de zoon van RC-Paul (Nick) beter blij mee kan maken! Robert kan via SRS dus ook instappen in het vintage gebeuren!
----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor![]()
Haha kijk eens wat een goed sfeertje hier hangt! Dat vind ik echt leuk!
De discus is toch niet bepaald een beginnersproject. Ik denk dat ik daar de zoon van RC-Paul (Nick) beter blij mee kan maken! Robert kan via SRS dus ook instappen in het vintage gebeuren!
----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor![]()
RC-Paul zou u zeker even een keer een berichtje sturen zodra ik in de problemen zit qua vervoer.
Ook goed om te horen dat je via Douglas iets hebt geregeld. Maak het toestel maar mooi voor elkaar zodat je er straks heel veel plezier aan gaat beleven!
Welkom bij de club Robert. Leuk he, zo'n forum.
Ben ook nog nieuwsgierig naar Coen, vliegt die nog?
Groet,
Jacob Bos
Veel hoeft ie er niet aan te doen. De Dadalus is vliegklaar, op de accu en ontvanger na. Robert gaat daar zeker veel plezier mee hebben.