PH_AJH
Forum veteraan
oh en wij niet? Alsof ik niet van een feestje houeen buurtfeest in de buurt (vlak bij het veld),en daar moet ik natuurlijk bij zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oh en wij niet? Alsof ik niet van een feestje houeen buurtfeest in de buurt (vlak bij het veld),en daar moet ik natuurlijk bij zijn
Rick, wanneer is die ledenvergadering bij jou op de club eigenlijk?
Hierbij wil ik jullie een voorstel doen ter aanvulling op het jaarprogramma 2012. Hierover is vorig jaar al eens een balletje opgegooid door Willem maar door extra drukke verplichtingen kon ik daar vorig jaar geen invulling aan geven.
Er is n.l. gevraagd of ik bij de Zweefvliegclub Noordoostpolder een introductiecursus Zweefvliegen kan organiseren voor modelvliegers. Ik heb hierover overleg gehad met het bestuur en men staat daar welwillend tegenover. Vanwege de overige activiteiten van de vereniging zou dit het beste kunnen in juni. Bijvoorbeeld het weekend van 2/3 juni of het weekend van 16/17 juni.
Een introductiecursus kost 150 euro en voor dat geld krijg je 6 instructiestarts waarbij je ook echt zelf leert vliegen. Daarnaast is er een mogelijkheid om te kamperen en eventueel in de avonduren nog een vluchtje met je modelvliegtuig te maken (in juni zijn de avonden voldoende lang). Mocht het niet lukken om de starts in dat weekend te maken dan kun je die later in het seizoen alsnog maken.
Bij deze dus een interesse-peiling om te zien of hiervoor belangstelling is. Vanwege de startcapaciteit denk ik aan een maximum aantal deelnemers van ongeveer 10.
Max
1 meter 98 kan in onze tweezitters prima (ik ben zelf ook 1 meter 98 ) Het maximum gewicht is 105 kg. We vliegen met een DG1000.
Max