Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hebt de update op de super cp gedaan .
inderdaad iets kortere vliegtijd .
Ik hebt de update op de super cp gedaan .
inderdaad iets kortere vliegtijd .
maar het vreemde is , als je de lipo los koppel dat de zender direct een alarm signaal geeft .
@Marco, zoooo wat een drukte ha ha.
Vanavond een nieuwe main motor op de super cp geplaatst , want die waren net binnen gekomen van rcmaster .
een test vlucht gemaakt in de slaapkamer gehoverd .
nu even op een rijtje (nano tech 3,7 volt 260 mAh vol begin 4.164 volt , 5,48 min gehoverd op slaapkamer 3,74 volt over 14% zender op stopwatch BINNENTEMP was 17 graden)
nu buiten gehoverd ( nano tech 3,7 volt 260 mAh vol begin 4.164 volt ,5,00 min gehoeverd 3,740 volt over 14% zender stond op countdown 10 min BUITENTEMP was 7 graden de telemetrie functie had niet gewerkt .
m.v.g. Wim
Owh Marco, heb jij met de Supert BL ook soms het probleem dat hij de brushless esc niet helemaal pakt ? Ik zag het toevallig op rcgroups en dat doet hij dus ook met de combo van chinese jade bij mij en nu heel soms ook met Co5 HM-4G3-Z-43 ESC. Ik heb er nu 2 ha ha.
New Walkera Super CP Mini review: - Page 73 - RC Groups
Hallo heren ik heb zo net nieuwe servo's er opgezet en de hoofdmotor en de staartmotor afgekoppeld en even getest.
Maar als ik nu de trh stick omhoog doe gaan de servo's meteen werken, dat moet toch pas bij midstick??.
Ik heb wel de zender aangezet toen trh op midstick gezet en de heli weer afgekoppeld van de accu om de servo's op het nul punt tezetten.
Of zie ik dit verkeerd, en de servo' komen soms stotterend terug op de nul stand.
Of moeten ze nog inwerken?????.
Graag U advies Groetjes André