Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Vanmorgen mijn tweede heli (Logo 550SX) overgezet naar de Vbar Control :grin:
Klein uurtje mee bezig geweest, waar van 2/3 met het omleggen van een paar kabeltjes.
Het werkelijke overzetten was nog geen 20 minuten werk, man wat gaat dat toch gemakkelijk met deze zender :razz:
Eens kijken of het mij vanavond lukt om een paar testvluchtjes te maken.

mvg. Freddie

Tja is mijn dag gewoon niet, ff ontspannen vliegen zat er maar 1 vluchtje in....pfff
wat me nog nooit is overkomen is me vandaag toch door mijn eigen gek.t gelukt, ff verkeerd lipootje aansluiten ..... rook en bb nieuwe lipo en bb nieuwe ESC.

Tja is mijn dag gewoon niet, ff ontspannen vliegen zat er maar 1 vluchtje in....pfff
wat me nog nooit is overkomen is me vandaag toch door mijn eigen gek.t gelukt, ff verkeerd lipootje aansluiten ..... rook en bb nieuwe lipo en bb nieuwe ESC.

Hoe krijg je dat nou voor elkaar:confused: Is bij de connectoren die meestal gebruikt worden toch niet mogelijk?

mvg. Freddie

Ik vertoef weer een weekje bij m'n ouders.
net al lekker 3 accu's leeg gevlogen in de "tuin" :D

Man wat een ruimte, en erg gaaf om eens op volle snelheid langs te komen vliegen.
En dan heb je nog ruimte zat voor een bocht of turn o.i.d.

Moet wel even wennen, we zitten op 1000 mtr hoogte, en de lucht is toch iets "dunner" dan in NL .. Dat merk je wel een beetje, maar 't is niet hinderlijk.

Foto550-GWU7RAQE.jpg

Morgen vliegt mijn Bell op NL hoogte van 0,0 tot 50,0 meter,
ik hoop dat de wind iets mee speelt, en svp geen regen

Groet
Uwe

Mooi omgeving Sven :thumbsup:

Hierbij nog even een film van de mini heli meeting van Bask04. Wel kijken in full hd, anders is het beeld erg schokkerig.

Laatst bewerkt door een moderator:
geweldig film, Joop

naja en de vliegkunsten van jullie acteurs, respect !

ik hoop dat wij ook maar wat filmen kunnen,
maar zeker minder spectaculair ...
maar gezellig bij elkaar !!

moet maar aan Ed vragen, die kan beter vliegen dan ik ..

Groet
Uwe

Huuuuuuuuuuuuu , ho ff Uwe , ik wou dat ik t zo kon , dat gaat wel weer even duren hoor .
Mooi filmpie mannen , ik krijg er weer zin in .
Morgen gaan we op de rustige tour Uwe , dat is net zo spannend en mooi vind ik .

T vliegtuig is klaar om misbruikt te worden , eens kijken of meneer Uwe dat ook kan morgen .

Tja, dan moeten we maar eens een heli mess meeting organiseren :thumbsup: Dan wil ik wel filmen ;-)

We hebben nog een paar mooie maanden te gaan voor de herfst komt. Dus als we het willen moet het zeker lukken. Iemand interesse?

augustus is veel werk bij mij,

maar begin september, yes
(of een bepaalde dag in augustus dat ik vrij ben,
werk weekend om en om b.v.)

interesse: ja

Groet
Uwe

Ik wel , beetje passen en meten in de auto met Uwe en mijn spullen .
Ligt er wel een klein beetje aan hoe ver t rijden is , ik ga geen 1,5 tot 2 uur sturen ervoor .

Met een beetje medewerking van onze voorzitter zou het op een zaterdag in Dalfsen kunnen. Niet echt centraal maar wel een mooie plek om te vliegen. 230Vac, 12Vdc, toiletten, en een kantine met koffie en natuurlijk voldoende frituurvet ;-)

Bedankt Eddie, dan heeft Uwe ook vervoer. Dat was helaas de vorige keer een probleem :-(

Uwe heeft zijn rijbewijs terug,
en als het niet zou lukken,
kan hij een auto huren ...

maar met Ed samen gaat het ook zeker goed komen ..
en voor hem is ook ruimte:

full

Groet
Uwe

Laatst bewerkt door een moderator:
Dalfsen - Den haag is 170 km , nee dank je daar pas ik voor .
Dat vind ik gewoon te ver voor een paar accu`s vliegen , dan is mijn rug gaar van t autorijden en heb ik weinig fut meer .
Helaas moet ik dat laten schieten .

@sven, ja stom van me:oops:, maar nieuwe zijn al weer onderweg heb gelijk maar tachometertje erbij gedaan:D

en waarom zijn die meetings zijn altijd zo verrrrrrrrrrr weg :(

Back