Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zomaar een idee ...
Met de huidige versie hebben ze een grote stap voorwaarts gemaakt. En daar moet je mee gevlogen hebben om het te beoordelenBeast x is bewezen een veeeeeeel betere unit te zijn dan de 3gx.
@Stef: Ik dacht ook altijd "gewoon lekker rond vliegen"..... maar het op de kop vliegen is zoooooo verslavend haha.
Ik snap het wel Bert, in tegenstelling tot vliegtuigen zijn heli's van nature ook niet gemaakt om op de kop te gaan. Ik denk dat dit ook wat tegenspeelt. Hoewel wat loops en rolls wel realistisch is (neem bijv die heli van Red Bull) Dat heb je natuurlijk helemaal als je een mooie schaalkap er omheen hebt!
Voor zover vind ik dit 3D/stuntvliegen er wel mooi uit zien, het gaat wat rustiger en sierlijker. Hoewel ik onder de indruk ben van de reflexen van bijvoorbeeld tareq verkies ik dit zekerweten boven zijn vliegen.
En ondanks dat je niet op de kop vliegt heb je plezier in het vliegen. En dat is wat ik probeer aan te geven: als iets leuks is wil je er meer van "snoepen".... En zo zal jij andere behoeftes hebben die je wilt ontdekken.Gek he? ik heb nog geen seconde die behoefte gevoeld....
En ondanks dat je niet op de kop vliegt heb je plezier in het vliegen. En dat is wat ik probeer aan te geven: als iets leuks is wil je er meer van "snoepen".... En zo zal jij andere behoeftes hebben die je wilt ontdekken.
En zo wil ik ooit nog eens proberen om een tandem (chinook) heli te bouwen op 550 formaat met een Arduino voor het mixen van de kanalen. En verder zonder elektronische stabilisatie. Dat lijkt mij echt een prachtige uitdaging om eens rustig op te pakken.En proberen "gekke dingen" in de lucht te krijgen, zoals die watergekoelde heli....
Volgens mij verzend RC711 via dhl Duitsland en wordt daar de inklaring gedaan en heb je weinig tot geen extra douane kosten. Ik heb er in het verleden wat besteld en had een 450 kit binnen 1 week binnen!!!
Ik ben erg benieuwd!!!