Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cc esc, mks ds95i (90 euro tailservo lol, houd de tail wel rocksolid), 3gx, align mg swash servos, goeie lipos.De 250 is inderdaad een snel machientje. Zelfs met de relatief zware Hughes romp er omheen gaat ie nog steeds als een raket.
Welke setup zit er in die van jou?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Phoenix RC multiplayer en downloads van updates de laatste paar dagen?
iemand enig idee hoeveel ik voor mn 250dfc beltdrive met bovenstaande setup zou kunnen vragen? heb 3lipos, fusuno canopy wat sparescc esc, mks ds95i (90 euro tailservo lol, houd de tail wel rocksolid), 3gx, align mg swash servos, goeie lipos.
ik kom dan toch op een nieuwprijs 625 euro uit... dus wil em eigenlijk niet voor minder dan 400 wegdoen, denk je dat dat gaat lukken?Beste tel je van alles de nieuwprijs bij elkaar op en dan bij jezelf te rade gaan wat je zelf een acceptabel bod vind. Je verliest er altijd op. Da's nou eenmaal zo met deze hobby.
400 voor een 250 blijft erg veel, leg er 50 bij en je koopt een 500 size ;-)
ja maar die electronics kosten gewoon geld, tis geen hobbyking prul400 voor een 250 blijft erg veel, leg er 50 bij en je koopt een 500 size ;-)
Mijn 700 staat voor 600 ter vergelijking... Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk, en heb je inderdaad nog wat marge.