Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Zijn er meer mensen die problemen hebben met Phoenix RC multiplayer en downloads van updates de laatste paar dagen?

De 250 is inderdaad een snel machientje. Zelfs met de relatief zware Hughes romp er omheen gaat ie nog steeds als een raket.

Welke setup zit er in die van jou?

Zijn er meer mensen die problemen hebben met Phoenix RC multiplayer en downloads van updates de laatste paar dagen?

Download geen probleem,
multiplayer weet ik niet,
zou meteen die Phoenix aansluiten,

Als iets niet goed is hoor je het.

groetjes van Uwe

edit: net getest, geen probleem

Laatst bewerkt:
Nee Stef Stuntpiloot heeft het ook opeens. En gisteren hadden we al wat problemen dat sommigen elkaar niet zagen terwijl er dezelfde versie 4m gedraaid wordt..

Afgelopen week waren ook de updates vrijwel niet te downloaden..

phoenixmz.jpg

Ja ik lees net op Helifreak ook een topic hierover. Is al tijdje aan de gang. Erg jammer. Alles wat Horizon Hobby aanraakt gaat kapot lijkt wel :mrgreen:

Beste tel je van alles de nieuwprijs bij elkaar op en dan bij jezelf te rade gaan wat je zelf een acceptabel bod vind. Je verliest er altijd op. Da's nou eenmaal zo met deze hobby.

Beste tel je van alles de nieuwprijs bij elkaar op en dan bij jezelf te rade gaan wat je zelf een acceptabel bod vind. Je verliest er altijd op. Da's nou eenmaal zo met deze hobby.
ik kom dan toch op een nieuwprijs 625 euro uit... dus wil em eigenlijk niet voor minder dan 400 wegdoen, denk je dat dat gaat lukken?

Als je 400 wilt hebben moet je meer vragen. Mensen dingen altijd af. Zou hem overigens zeker ook op marktplaats zetten. Mijn ervaring is dat je dan vaak toch meer krijgt dan via het forum zelf.

lekker hoor,
6 lipo's leeg gevlogen met de 600ESP en 1 1/2 ltr Nitro verstookt vandaag met de 600N
Was weer lekker hoooooooooooooooor,morgen weer?????? we zullen het weer ff aan kijken want het was toch best wel frisjes vandaag

Grtz
jeroen

400 voor een 250 blijft erg veel, leg er 50 bij en je koopt een 500 size ;-)

Mijn 700 staat voor 600 ter vergelijking... Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk, en heb je inderdaad nog wat marge.

Mijn 250 heeft met stock align setup ook een strakke staart... Out of the box niks aan het handje...

@jjdehaan
Ja morgen ga ik ook. Met knikkende knietjes de Mini Protos vliegen voor het eerst na maanden. Zoontje gaat mee zodat hij de Ladybird en MQX kan vliegen. Neem sowieso ook voor mezelf ook wat Walkera spul mee. Boel allemaal geladen vanavond.

400 voor een 250 blijft erg veel, leg er 50 bij en je koopt een 500 size ;-)

Nah vind ik niet hoor. Dan is de Mini Protos ook een dure 450 waar je een 550 voor kunt hebben. Gaat uiteindelijk gewoon om de spullen die erin en op zitten. Is een simpele rekensom wat de heli dan heeft gekost.

De Piper en de trex 700 staan er klaar voor. Zou de 250 ook meenemen, braaf de lipo's geladen tot ik me bedacht dat ik die heli nog niet in de nieuwe zender heb staan...

Fail... :rolling:

Back