Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien gewoon een keer even koffie drinken bij een ander en die laten kijken. Soms zien twee meer dan 1.
@ jonkje... Ik heb in het begin ook de 700 met 750 gehad, zonder problemen... Je hebt toch een futuba zender... Zo ja zet je gyrogain eens op 32... Dat was bij mij de instelling om zonder problemen te vliegen, met een standaard gyropadje en een Align strapje er om heen... Het moet goed kunnen werken...![]()
@ jonkje... Ik heb in het begin ook de 700 met 750 gehad, zonder problemen... Je hebt toch een futuba zender... Zo ja zet je gyrogain eens op 32... Dat was bij mij de instelling om zonder problemen te vliegen, met een standaard gyropadje en een Align strapje er om heen... Het moet goed kunnen werken...![]()
Als de staart nu wel helemaal goed blijkt te zijn ga ik alsnog de kunststof bladhouders en een nieuwe slider met linkjes kopen en de huidige vervangen. Ik wil geen afgeschuurde zaken op mijn heli haha.
Morgen maar even verder testen. Het vooruitzicht is in ieder geval positief.
De heli afgelopen week ook maar voorzien van een Quik UK header tank, toch een wel zo geruststellende gedachte!
Met een t8j lijkt het verschil tussen std en gy de weergave/waardes te zijn, las dat elders ook. Ik heb met beide instellingen gevlogen en de beastx welke is aangesloten met sbus maakt het niet uit dus dan is het maar net wat je voorkeur heeft.[..]
Zal de zender ook eens op GY zetten, al vind ik dat nog steeds een wazig gebied bij de T7C, staat niks over in de Engelse manual terwijl er toch meerdere instelmogelijkheden zijn. Nu las ik vandaag in een ander draadje hier op mbf dat de Duitse versie uitgebreider zou zijn... Verdammt!
De heli afgelopen week ook maar voorzien van een Quik UK header tank, toch een wel zo geruststellende gedachte!
Ik vlieg niet meer zonder header tank...