Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ja ben ff met wat andere zaken bezig, heb nog wel gevlogen maar alleen met de 120:D, elke dag wel minimaal 2 lipootjes als ontspanning. En ben een tijdje geleden gekochte 250 aan het strippen.;) Ik snap na uit elkaar halen dat de staart nooit strak had kunnen worden er zat 1 schroefje los waar het blokje vast moet zitten aan de zijkant van de tail. Maar dit doe ik rustig aan want ik moet eigenlijk een betere gyro hebben. maar het dood in ieder geval wat tijd:p

De 500 is voorlopig opgeborgen (dan zie ik weer verder) hij vliegt weer bijna als vanouds, moet alleen nog nieuwe lagertjes hebben voor in de main blade grips op de FS (die lopen niet echt soepel, net of er een zandkorrel in zit). Zie van het voorjaar wel wat ik er mee ga doen, nu heeft hij even rust tot dan.

Ik heb de grotere ook opgeborgen. Heb het te druk en weer is waardeloos. Ik hou alleen de V120 en Genius paraat.. Verder geen knutselprojecten.

Hoi Jeroen,

Ik weet niet of je er wat aan hebt, ik hoor de laatste week meerdere mensen met usb (connectie) problemen (van diverse aard). Deze hebben er andere drivers opgezet (of hun computer gerestored naar een week eerder) en toen waren de meeste problemen ineens verholpen.

Succes in ieder geval met phoenix.

gr,
Dave

Hoi Dave,ik heb van alles al geprobeert de comp is al gerestored en heb zelf het op een ander pc geprobeert,dus ik ga er van uit dat de kabel na 2,5j idd de geest heeft gegeven

Greetz,

Jeroen

edit:
krijg net een mail van Phoenix dat ik de oude kabel kan opsturen naar Engeland en tegen kosten 15pond ex verzkosten een nieuwe kan krijgen
gebeurt wel vaker volgens Phoenix anders kunnen ze deze "service" niet aan bieden:rolleyes:

Greetz

Hoi @Gert-JanP:

feli met de GoPro,

die lichten golven trouwens krijg je,
als die camera vast aan de heli zit en trillingen mee neemt,
maar verder mooi filmpje,

Die foto’s kan ik niet alle helemaal zien??
ik hoop, dat het maar weer wordt om te vliegen met de GoPro,

Heb ze nu 1 keer getest met de 450er, gewoon test ..
suc6 verder, Uwe

edit: volgens mij is mijn posting in de verkeerde discussie teregt gekomen, moet naar ''zoektocht naar een...''

Laatst bewerkt:
De afgelopen 3 dagen was het hier voor de verandering fantastisch vliegweer! Daar uiteraard dankbaar gebruik van gemaakt voor de trex.

Vandaag alle bekabeling en de nieuwe bec netjes ingebouwd, had 2 nieuwe 8 amp max Y kabels besteld voor de dubbele voeding van de bec naar de ontvanger en de heli weer 200% nagelopen. Zag er allemaal weer netjes uit zonder nare vondsten :D Het neusje zit nu wel goed vol met electronica..

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, vraagje tussendoor,
HobbyKing vraagd voor een zip code bij het aanmelden,
is dat de postcode of wat moet ik da schrijfen ??
bedankt, Uwe

Net met de SAB - Goblin 700
in de sportshal gevlogen
.
(met de Phoenix -Sim natuurlijk,
is een nieuwe update met een sportshal,
mooi geluid)
.
Maar:
in real ook gevlogen met mijn 450 sport,
n' paar grappige figuren en een paar loops,
ha ha het gaat nog,
5 minuten later regen
(gelukkig 30 minuten kunnen vliegen)

Leuk is die Goblin 700 inderdaad. De nieuwe sporthal is ook fraai. Is wat ruimer dan de bestaande sporthal lijkt het..

Ondertussen ben ik nog steeds lipo's ontladen. Duurt wel even.

BBBBRrrrrrrrrrrrr was koud maar toch effe lekker 5tankjes met de 600N leeg gevlogen. hahaha had er zin in en zelfs een paar mede piloten gaven applause na de 4e vlucht dus met een hele grote smile voldaan naar huis gegaan,was alweer een aantal weken geleden dat ik met de 600n gevlogen had en in den beginne was ik wel ff onzeker maar dat was na het 3e tankje over en daarna flink aan het roeren geweest met de sticks
man,man wat een lekkere ragbak is dat toch ook
Tussendoor ook nog effe wat lipo's leeg gevlogen met de mcpx
wat een geinig mugje is dat zeg zo buiten op het veld en 't gaat nog hard ook alleen had ie wat last van de bibbers(net als ik trouwens in mijn handen) denk dat de gyro werking een beetje aan de hoge kant was voor buiten op het veld

Greetz,

Jeroen

Hoi Jeroen,
.
mooi die 600 N,
ook mijn lieveling,
.
maar omdat ik toch 'n beetje in de buurt van mensen vlieg,
die van de weekend-rust willen genieten,
heb ik met hun afgesproken,
aan het weekend alleen E-helis te vliegen, ha ha ..
.
dus nog even snel met de 450 Rex bezig geweest,
en weer hagel en regen,
dus ook verder met de mCPX in de woonkamer
.
.. is ook wildvliegen, die vrouw is niet altijd blij mee, ha ha ha

Gisteren bij RC addict een kleine bestelling voor een servovertrager gedaan en wat zat er vandaag bij de bestelling in de envelop...? Een chocoladeletter! Hoe tof is dat! :-)

puty2a6e.jpg

Back