Ja ben ff met wat andere zaken bezig, heb nog wel gevlogen maar alleen met de 120
, elke dag wel minimaal 2 lipootjes als ontspanning. En ben een tijdje geleden gekochte 250 aan het strippen.
Ik snap na uit elkaar halen dat de staart nooit strak had kunnen worden er zat 1 schroefje los waar het blokje vast moet zitten aan de zijkant van de tail. Maar dit doe ik rustig aan want ik moet eigenlijk een betere gyro hebben. maar het dood in ieder geval wat tijd
De 500 is voorlopig opgeborgen (dan zie ik weer verder) hij vliegt weer bijna als vanouds, moet alleen nog nieuwe lagertjes hebben voor in de main blade grips op de FS (die lopen niet echt soepel, net of er een zandkorrel in zit). Zie van het voorjaar wel wat ik er mee ga doen, nu heeft hij even rust tot dan.

De 500 is voorlopig opgeborgen (dan zie ik weer verder) hij vliegt weer bijna als vanouds, moet alleen nog nieuwe lagertjes hebben voor in de main blade grips op de FS (die lopen niet echt soepel, net of er een zandkorrel in zit). Zie van het voorjaar wel wat ik er mee ga doen, nu heeft hij even rust tot dan.