Helikapoter
Vriend van modelbouwforum.nl
Nu het allemaal duidelijk is zal het mij benieuwen of de vele "Top posters" die intensief gebruik maken van dit forum ook hun verantwoording nemen en een bijdrage doen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu het allemaal duidelijk is zal het mij benieuwen of de vele "Top posters" die intensief gebruik maken van dit forum ook hun verantwoording nemen en een bijdrage doen .
Het moet een keuze blijven, geen verplichting.
Niet echt... Dat zou betekenen dat anderen meer moeten betalen, en dat vind ik ook onterecht. Ik leer hier net zo veel als dat ik teruggeef, denk ik...degene die veel hulp bieden, projecten tonen en andere positieve bijdrages delen betalen deze mensen het forum dan niet niet met hun inzet?
Dat zeg je nu wel, maar je vertelt er niet bij van dat 50 meter motorjacht en die drie Ferrari's in de garage...Ik ben een behoorlijk aantal jaren mod geweest hier, en ik heb nog nooit in een Porsche gereden...
Hohoho...Dat zeg je nu wel, maar je vertelt er niet bij van dat 50 meter motorjacht en die drie Ferrari's in de garage...
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar aanleiding van een gesprekje met @Puffin gisteren ook maar weer eens een bijdrage gestort.
Mijn mening:
PayPal doe ik niets mee, evenmin als 'tikkies'. Ja, ouderwetsch en zo. So be it. Ik heb in sommige van mijn schepen ook nog loodaccu's.
Dus een handmatige overschrijving.
Waarbij de tip dat de diverse betalingsmogelijkheden én een herinnering dat je uit je 'vriend-van-het-forum-status' dreigt te lopen wellicht prominenter zichtbaar zou kunnen zijn.
En kijkend naar de afgelopen negentien-en-een-half-jaar: ik heb hier veel geleerd, veel lol gehad en heb mensen kunnen helpen.
Een waardevolle aanwinst van de hobby. Daar mag best wat tegenover staan.
Sommige leden denken dat het forum commercieel is en de moderators in Porsches rijden; Helaas. Ik ben een behoorlijk aantal jaren mod geweest hier, en ik heb nog nooit in een Porsche gereden...
En jij kwam NIET op de zwarte lijst????Die zijn betaald van de kindertoeslag, zorgpremie en opvangtoeslag van mijn 29 onechte kinderen.
Niet de zaken door elkaar halen.
Nee, tuurlijk niet!! Zwarte Piet mag niet meer, dus Zwarte Lijst ook niet.En jij kwam NIET op de zwarte lijst????
Nou nou nou, dat is een tikkie over het randje, Rene...Op de naam van Essen reageert het systeem niet. Het systeem gaat af op portiekluchtjes namen.
Wordt vriend van .... òf Word vriend van .... ????
Waarom is voor 17,50€ gekozen en niet een bedrag vanaf 10€ of 5€ ... ik noem maar wat. Iedere € is toch een bijdrage?
Dan splits je de doelgroep op in mensen die een bijdrage leveren ("Contributer") en een groep die vanaf 10€ "Vriend van MBF" wordt met bijkomende voordelen (rechten in de software).