@Manus,
Er is een tijd geweest dat mensen zich met paard en wagen verplaatsten, toen de auto uitgevonden werd is de auto verketterd want je had het allemaal toch niet nodig. U rijdt neem ik aan niet in een auto?
Een van de rijkste mensen op de wereld heeft ooit eens gezegd dat 640Kb genoeg opslag ruimte zou zijn voor PC's. Je zou dit als gebruiker immers nooit vol kunnen krijgen. U heeft neem ik aan ook nog steeds uw 1e PC? inclusief een 14k4 Baut modem om op dit forum te reageren?
Mocht u ooit op karper gevist hebben en dat het vissen met een balletje roggebrood genoeg was, dat je willekeurig kon ingooien om een visje te vangen. Daarop kan ik alleen maar zeggen dat dit tegenwoordig in sommige gevallen ook nog prima volstaat. Maar tijden veranderen, wij karpervissers zijn niet meer tevreden met een karpertje van 2 kg. Wij willen graag vissen op de plekken waar de karper zich ophoudt en niet op plekken waar de karper per ongeluk soms komt. Je zou dit kunnen zien als een poging om effectiever te vissen, beter te presteren. Misschien kun je het zelfs vergelijken met de wielrenner, die ipv een stalen fiets overstapt op een carbon fiets.
Wellicht heeft u ook een hobby, ik neem aan van wel aangezien u hier op een modelbouwforum (re)ageert. Of u nu wel of niet met varende modellen in de weer bent, in de ogen van veel mensen gooit u uw geld evenzeer het raam uit als de karpervisser of de wielrenner met zijn carbon fiets. Dat is het allermooiste van hobbies, een ander hoeft het niet te snappen, hoeft er het nut niet van in te zien maar hoeft in mijn ogen ook niet iedere aanleiding aan te grijpen om de ander te ridiculiseren.