Beste mensen,
Ik loop er al een tijdje mee rond en heb nu de knoop door gehakt en besloten om mijn activiteiten hier op het forum te beëindigen omdat het plezier er al een tijdje uit is. Het is de laatste tijd nog maar een kwestie van updates plaatsen, maar kennis overdragen en respectvolle reacties zijn eigenlijk niet meer aan de orde. De 'google' knop, die vaak onvolledige en soms foutieve info verstrekt heeft het duidelijk overgenomen van accurate kennis. Ik mis de soms pittige maar altijd respectvolle discussie, die naar mening vaak veranderd zijn in betweterigheid, waardoor ik mij geremd voel om op bepaalde items te reageren. Een persoon die duidelijk alwetend schijnt te zijn drukt momenteel een behoorlijk zwaar stempel op dit forum en daar pas ik voor.
Kortom, het plezier is er wel zo'n beetje uit. Dit neemt niet weg dat ik vind dat de kwaliteit van bouwen bij ons 'ouwe' clubje behoorlijk is gegroeid en daarvoor vind ik het wel jammer, maar ik erger me aan bepaalde personen met één in het bijzonder en dat is niet gezond. Het advies in pb's om desbetreffende te negeren werkt niet voor mij, vandaar dat mijn besluit definitief is en daarom staak ik dan ook mijn actieve deelneming hier op het forum.
Uiteraard ga ik geen namen noemen, dus wie de schoen past trekke hem aan, ik ben zelf ook geen heilige en heb ook mijn fouten en tekortkomingen, maar ik heb altijd respect gehad voor iedereen hier en dat respect is wat ik nu hier en daar mis. Ik wil alle mensen die mijn werk hier wisten te waarderen bedanken en het beste wensen.
M. vr. Gr. Piet(san)