Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het iets makkelijker is Hans, zoals ik al liet weten kun je op deze manier de bovenste 2 berghouten (aan beide kanten) nu gewoon vast klemmen en voor de bouw maakt het eigenlijk niets uit. Voor het 3e (onderste) onderste berghout kun je deze truc echter helaas niet toepassen omdat dit net te laag zit.Hier is het wel slim dat je het dek er nog niet in gelegd hebt![]()
Dat klopt hoor, komt door het buigen in de breedte waardoor de lat een lichte knik maakt en de ronding tussen spant 1 en 3 niet helemaal vloeiend verloopt. Na twee pogingen heb ik het zo gelaten en werk ik het later nog een tikkie bij met een schuurpapiertje. Er word daar nog van alles opgebouwd, waardoor het wat minder gaat opvallen. De 1e keer was het nog veel erger, dus hier kan ik wel mee levenZijn het de foto's of lijkt het dat er bij spant 2 en 3 iets niet helemaal vloeiend gaat. Of spant 2 te smal of spant 3 te breed. Maar kan ook lichtinval zijn.
Om te laten zien dat fotograferen opzicht ook een verkeerd of juist een correct beeld kan geven, heb ik nog een foto gemaakt van een andere afstand (de meeste plaatjes die ik schiet zijn close-up om de details goed in beeld te brengen), ander licht en een betere hoek, waardoor deze subtiele afwijkingen niet meer of zo goed als niet meer zichtbaar zijn,Duidelijk. Ik denk als de romp klaar is dat je het dan niet meer ziet.
Foto's zijn bij mij ook een ramp. Stroken totaal niet met hoe het echt is. Heb nu bij Aliexpress 10 ledbalken van 6500K besteld. Voor 2 tientjes. Hoop dat ik dan beter kan zien en Foto's maken.