Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat verklaard dan hooguit een slechte position hold. Niet een radicale flyaway..
en/SunStorm - Wiki: MikroKopter.de
hier een leuke uitleg van zonnestorm, maar vooral een heel leuk plaatje wat duidelijk laat zien wat er kan gebeuren![]()
Zal wel. Maar een 60 meter afwijking op enig ander gps device is ondenkbaar. Ik ontken de issues niet maar volgens mij worden ze zwaar aangezet.. Wil wel eens wat bronnen lezen om dit allemaal te onderbouwen. Zestig meter afwijking op een Tomtom stuurt je vier straten verder en zou mijn Garmin horloge onbruikbaar maken...
Niet te geloven... Een crash door een flyaway door GPS error... Dan schakel je toch gelijk naar ATTI of manual en landt je het luchtvaartuig!?!? (of weet ik veel hoe dat heet op het systeem dat gebruikt wordt door wie dan ook) let op: dit is niet persoonlijk bedoeld!
Iedereen moet ook kunnen vliegen zonder GPS, zoniet dan vlieg je niet! Anders ben je een gevaar voor jezelf, maar nog belangrijker: voor anderen en je omgeving!!
Of je GPS niet gebruiken![]()
Dan moet je er niet op gaan zitten.. het is gene ei , welke je moet uitbroeden...![]()
K-Index Monitor