Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als het een G3 installatie is, valt dat inderdaad wel mee.Ik rij lpg dat is niet zo vuil heb ik me laten vertellen.
Nee hoor... dat is helemaal niet onbegrijpelijk.... Want die 680 Watt gemiddeld, is ongeveer 2500 Watt aan verwarming, en eerlijk gezegd vind ik dat best wel veel voor 24 uur per dag, voor een huis uit 2000. Ik zal niet heel veel meer kwijt zijn, en mijn huis is uit 1928 of daar omtrent, zonder spouwmuur of andere isolatie.Eigenlijk onbegrijpelijk, dat je een hoekhuis met drie woonetages met gemiddeld 660 watt op temperatuur kan houden terwijl het buiten rond het vriespunt is.
https://www.lowtechmagazine.be/2013/01/hoe-duurzaam-zijn-houtpellets.htmlDus wanneer je hout (pellets) gaat bijstoken in kolencentrales levert dat
Nou... als ik dat artikel zo lees, is houtpellets niet een systeem wat vol te houden is, en kan jouw pelletkachel over (ij wijze van spreken) 10 jaar weer bij het grof vuil omdat die hele infrastructuur in elkaar kakt!
Klopt.niet een systeem wat vol te houden is
gemiddeld 660 watt
Met zulke dagen wel ja.Dus de warmtepomp verbruikt nu gemiddeld 660Wx24h is ongeveer 16kWh per dag?
Ja... zo lust ik er ook nog wel een paar....Met wat zij per dag wegstoken, kan ik 1250 jaar vooruit.
Vanmiddag stond zoals was aangekondigd de netbeheerder voor de deur om de meterstanden op te nemen.
Gezellig praatje mee gemaakt, maar niet binnen gelaten.
Wel duidelijk gezegd waarom en dat in april alles al was opgenomen.
Snapte hij helemaal.
Geen idee of ze nog terugkomen.
Wanneer ik een graafmachine aan het werk ga zien om de kabel vrij te graven en me mogelijk af te sluiten, wordt het tijd om hem binnen te laten op andere tijden dan aan het einde van het contractjaar.