Vakantie Hahnenmoospass

geniet er van Richard! Ben erg jaloers. Hier is het 27 graden maar moet de hele week werken.... en de avonden laten ook al niet veel vliegen toe ;-(
Graag een paar mooie foto's

sommige mensen hebben het heeeel goed!

Leuk om het verslag te lezen, ik mis alleen wat foto's om het me goed voor te kunnen stellen.

Vanmiddag vroeg begonnen met regenen.... dus eindelijk wat foto's online gezet.
Alles OK hier, weercondities wisselen sterk. Vaak eind van de middag/avond trekt het dicht, om enkele uren later weer open te gaan. Gisteren stond ik tegen 2200u nog in het halfdonker te vliegen....
Sowieso gisteren een topdag gehad met veel vliegen, het wilde gewoon nergens naar beneden. Dat is wel een lekker gevoel, zeker met de wat grotere kisten als onze KA-8.

Hier wat indrukken op Picasa:

Picasa-webalbums - Biggs - Hahnenmoospas...

Inmiddels weer aan het opklaren, dus misschien na het eten nog wat bollen.

Ik heb ze onderweg niet gezien, maar zal es vragen. Dan moet je wel iedere dag met je modellen in de (gondel) lift sjouwen.... voor een daggie of zo als je in de buurt bent OK, maar voor een lang verblijf kan ik je he hotel toch sterk aanraden.

Gefeliciteerd met de Greenley!

gaan er de komende zomervakantie (2010) nog nederlanders (of belgen) naar hahnenmoos?
ikzelf ga van 10 tot 24 juli weer!!.:)

Groeten,
Sam

Laatst bewerkt:
ik zit in de buurt....en ga wederom proberen een paar dagen naar de Hahnenmoos te gaan. Zit in Kandersteg en das 30 minuten met de auto tot het busstation in Adelboden vandaar in een half uurtje met de bus naar Geils en met het gondeltje omhoog....
Overigens zit er in Frutigen een camping maar das dus elke dag bijna een uur voor je boven bent... niet aan te raden en het kost ook nog klauwen met geld. Wel als je vandaar uit daar naar mooie vliegstekken op zoekt wilt (en die zijn daar genoeg te vinden :):) )

Sam,
Ik heb je afgelopen jaar niet gezien!
Dit jaar ga ik vanwege allerlei zaken niet, mijn vrienden gaan oa ook niet.
Ik was er toch echt wel! alleen de eerste dag ben ik er niet geweest. de rest van de twee weken bijna elke dag wel. als je iemand van 15jaar oud met een blauw-witte zagi of een witte easystar en oranje Holland pet op hebt zien lopen was ik dat.
het was trouwens echt super!!! erg aardige mensen daar.

Groeten,
Sam

Sam,

Ik ben daar in de buurt vanaf 3 juli. Ik kan je niet precies zeggen welke dag(en) ik daar ben. Ligt een beetje aan de plannen en het weer. Het plan is om of mijn Raptor DLG wing mee te nemen, of daar mijn zojuist bestelde Weasel te bouwen en te vliegen op zo veel mogelijk verschillende plekken.

ik neem dit jaar waarschijnlijk mijn DizzyBird mee en mijn asw28 electrozwever (die ik nog ga bestellen). ook zit ik erover na te denken om weer een zagi o.i.d. te kopen om gewoon lekker mee te kunnen raggen.

Groeten,
Sam

Laatst bewerkt:
ik neem dit jaar waarschijnlijk mijn DizzyBird mee en mijn asw28 electrozwever (die ik nog ga bestellen). ook zit ik erover na te denken om een zagi o.i.d. te kopen om gewoon lekker mee te kunnen raggen.

Groeten,
Sam
Je hebt toch al een Zagi ? of niet ?
als je iemand van 15jaar oud met een blauw-witte zagi of een witte easystar en oranje Holland pet op hebt zien lopen was ik dat

Laatst bewerkt:
Hè Sam. Heb je berichten gemist ik was op de 10de op de pass en de 13 ben ik bij grosse scheidegg geweest. Heb nu even de mogelijkheid om te antwoorden zit nu in Bern bij de Mac .

Gr.
Ferdy

Back