De mijne deed het wel in een keer goed. Gelijk maar n ombouw gedaan. Belangrijk is n goede laag vaseline tussen dek en romp, daar sluipt nogal eens wat water langs. Dan houdt het ook gauw op.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die is leuk geworden .De mijne deed het wel in een keer goed. Gelijk maar n ombouw gedaan. Belangrijk is n goede laag vaseline tussen dek en romp, daar sluipt nogal eens wat water langs. Dan houdt het ook gauw op.![]()
Daar heb ik er twee van liggen.Ik ga dit ontvangertje gebruiken om een 686 aan te passen. Werkt van 3.3 tot 10 volt.
https://nl.aliexpress.com/item/4000..._main.171.13e179d2nBjdxu&gatewayAdapt=glo2nld
samen met die kleine esc met mixer.
Groet,
Maarten
Er wás niets met elkaar verbonden, Klaas.Maarten, Werkt het dan gelijk of moet je na het binden zender en ontvanger nog een keer uit en aan zetten? Bij mijn FrSky en MPX zenders/ontvangers moet ik na het binden zowel zender als ontvanger als het ware opnieuw opstarten. Zal wel zijn om ze weer uit de bindmodus te krijgen, maar misschien gaat dat bij het Flysky wel automatisch. Het gekke bij mijn FrSky zendmodules en ontvangers is dat zender en ontvanger elkaar niet "zien" als ze bij het opstarten te dicht bij elkaar liggen. Maar met een meter uit elkaar geen probleem. Staat niet in de manual en het duurde even eer dat ik dat door had. Bij mijn MPX zenders/ontvangers moeten beide tijdens het binden dicht bij elkaar liggen. Bij FrSky is dat weer minder kritisch. Hoe zei Cruijff dat ook alweer? Je ziet het pas als je het door hebt. Maar al doende krijgt Menno steeds meer ervaring. Zit bij die solderingen aan die pootjes alles goed Menno? Niet per ongeluk iets doorverbonden door uitgelopen tin? Afijn, je hebt weer iets uit te proberen. Succes ermee! Gr. Klaas.