Trial truck op Tamiya XC basis

Ik heb ook een hele tijd getwijfeld over die trail doctors maar dan toch maar niet gedaan omdat ze net iets groter zijn dan de banden die ik nu heb. Ik vind ze nu al op het randje eigenlijk. Deze zal dan ook het meeste van de tijd doorbrengen als shelf queen.

preview

skirmitt

Scooby, toon me es jouw truck. Je avatar zier er vetjes uit.

Bedankt voor de complimenten. Ik heb zonet de rolbar op het achterdek gemaakt uit messing en alles terug in de mat zwarte verf gezet. Morgen de achterlichten monteren en dan is ie klaar !

hey skirmitt,

machtig die kipper! Mijn volgende plan is om zo'n kipper te maken/om te bouwen. Hij staat al klaar, maar eerst de graver afwerken :-)

heb je misschien nog fotos van die kipper?

K krijg al goesting om met die kipper te beginnen.

grtjs
Nicolas

Ik kan je hopen foto's ervan bezorgen. Het bedrijf is namelijk van mijn schoonfamilie. Je stuurt me maar een PM wat je allemaal wil zien ;-)

hoe heb je de bruder body uit elkaar gehaald, ik heb ook al een paar pogingen gedaan, maar alle lipjes die ik aanraak dreigen af te breken, natuurlijk zijn de eersten al kapot

bruder

hallo
neem een schroevedraaiertje van 3 mm breed en stop die tussen het kunstof in en draai een kwartslag en duw nu de cabine of de spatbord of je interrieur opij en doe dit ook aan de andere zijde en wip zo voorzichtig de delen los het mooist werkt het nog met een kunstof strookje ertussen te stoppen als je het kunstof hebt opgelicht bij het lipje en er dan het strookje of een roerstaafje van je koffie er tussen te stoppen en als je beide zijdes hebt gedaan los trekken,en maak je lipjes een beetje rond op de wig kant dan kan je hem de volgende keer makkelijker los halen,en bij intertoys haal je voor 20 euries een complete bruder man of volvo f12 of de actros of unimog doe ik al tijden,
mvg markioo

Even een kleine update. Er komen nog 4 wijzigingen aan de truck om hem volledig naar mijn zin te zetten. De banden worden vervangen door deze van een High Lift. Ik vind die mooier en iets beter passen bij het trial concept. Verder komt er een kruis in de rolkooi achteraan. Aan de voorkant komt nog een kleine skidplate en de links achteraan worden voorzien van messing buisjes.

Laatst bewerkt:
Back