Trial truck op Tamiya XC basis

Het ventje is afkomstig uit de tankreeks van Tamiya. Mits wat snij, vijl en zaagwerk bekom je de zittende houding. Helaas niet 100% om tegen de zetel te kunnen leunen.

poppetje

hallo allemaal
je kunt natuurlijk ook een kant en klaar poppetje nemen van wedico,daar zijn verschillende types in,ik zeg het maar.
mvg markioo

xc/cc cross country

tja dat is het wel unieker,zonder hoofd,haha neen ik weet ook wel dat als je die van wedico koopt er op de hele club allemaal dezelfde cowboy koppen uit de cabine steken,das niet uniek,als deze af is heeft het wel een andere uitstraling,en verders is het moeilijk geschikte figuren te vinde,
als je goed zou zoeken bij de boten of vliegtuig onderdelen dat je wel zou kunnen slagen,als je niet een poppetje wil gaan verbouwen om hem zittend te krijgen,al zeg je ZIT!!!,dat helpt ook niet.
ben benieuwd naar het resultaat.
groetjes markioo

Wel ja ik hoop hiermee de eerste te zijn eigenlijk. Ik heb vele fora's bekeken maar nergens vond ik een driver die aan mijn eisen voldeed.
Het hoofdje komt er uiteraard nog op :D

Het aantal trial trucks groeit zo langzaam aan op dit forum :p
Maak anders een eigen topic aan als je wil, kan verwarren zijn als mensen naar mijn topic kijken ;)

update

update:

skirmitt

Een vriend van me die wargames speelt en zelf z'n figuren maakt doet dit voor me. De ruwe vorm is afkomstig van een Tamiya 1/16 tankfiguur.

Hoe heb je dit kleur gegeven?
Met een kwast en uit de hand?

Ziet er strak uit!!

Nee hoor, hij zou moeten lijken op mezelf ;)
Ipv Marlboro staat er Deneire, dat is de firma waar deze truck op gebaseerd is.
Op de batch staat mijn eigen naam.

xc/cc cross country

hallo skirmit
dus skirmit is de forumnaam van de hr schumacher,welkom dan hr schumacher,geintje hoor
en het maakt niet uit hoor of dat je met een ferrari f1 in de grindbak staat dan zou je wel een xc/cc trialtruck willen hebben,dus nu komt de aap uit de mouw,schumacher gaat voor het ferrari team rijden,niet in de f1 maar in de xc/cc 1,haha geintje hoor moet kunnen toch??
maar even serieus,wat word nu het totaal plaatje van de truck,daar ben ik nu wel benieuwd naar qua opbouw,het werd een man cabine maar de rest
we wachten het af,
groeten markioo

Het wachten zal beloond worden ! De cabine is nu volledig afgewerkt qua spuiten en vernis. Wat nu volgt is het inbouwen van de verlichting en monteren van de cabine. Daarna wordt het achterste deel nog opgebouwd. Ik hoop tegen zondag klaar te zijn.

ziet er weer mooi uit...
mijn plan van aanpak is eerst de cabine maar weer eens uit elkaar te gaan halen en dan mooi zwart spuiten ;) ook heb ik nieuwe banden besteld...

trail doctors..

SDI000001-A.jpg

Back