Traxxas SLASH topic

Het mooie is dat het een compleet set is.
Ik zal eens kijken bij Fastlane en naar de rustler armpjes (heb geloof ik zelfs nog een draagarm uit m'n rustler tijdperk liggen-ergens:(-
Van fastlane zal ook wel een dergelijke set te verkrijgen zijn........zal even samenstellen worden :smile:.

Ik moet Fastlane afraden. Hte is mooi spul hoor. maar ze maken er een zooitje van op de website en ik heb nu al een paar keer gehad dat maten niet klopten met het origineel. Ik zou voor de STRC draagarmen en towers gaan. Zijn iets goedkoper maar het alu is harder en het klopt gewoon. heb zelf nu ook STRC armen

Ik moet Fastlane afraden. Hte is mooi spul hoor. maar ze maken er een zooitje van op de website en ik heb nu al een paar keer gehad dat maten niet klopten met het origineel. Ik zou voor de STRC draagarmen en towers gaan. Zijn iets goedkoper maar het alu is harder en het klopt gewoon. heb zelf nu ook STRC armen

Oke, Thanks !
Ik dacht dat FLM nu net een van de betere was.
Op zoek naar STRC aandrijflijn en armen......

edit. Zijn de STRC armen even lang als de orginele of zijn deze iets langer ?

Laatst bewerkt:
Nee even lang dus. Maar wat Frenzy ook zegt zou je dan Rustler aremn kunnen nemen. Maar je moet even goed meten hoeveel breder die Porsche kan nou is t.o.v de Slash breedte. Volgens mij is het meer dan een cm per kant. Ik heb voor mijn buggy 8mm langere assen moeten nemen.

idlergear weer stuk

hallo

ik heb het weer voor elkaar weer 2 idlergears gestript
ik word er nu echt gek van heb er nu 22 kapot gereden
ik weet echt niet meer waar het aan ligt
wie heeft er nog een idee??????

slash 1/10 2wd met breede wiel op hanging van een 4*4
velineon 3500kv motor en de vxl 3s regelaar
3s 5000mah
tandwielen pion 25 spur 90
rem op 70% afgesteld
slipperclutch blijft ongeveer 1 meter een heel klein beetje slippen en pakt hem dan op
de slash gaat niet op zijn achterwielen
slipperclutchplaat ontvet en de blokjes nieuw
overal nieuwe lagers in de bak
er zitten de standaard wielen onder
ik rij met deze setup alleen op de weg

weet iemand wat ik nu nog fout doe want ik weet het echt niet meer??
of kan deze auto gewoon geen 3s aan????

alvast bedankt

gr richard

Laatst bewerkt:
ik heb echt GEEN IDEE hoe je dit voor elkaar krijgt man, loopt alles los en vloeiend? want 3s is meer dan mogelijk, ik ken mensen die ze op 1/8 brushless en 4-5s draaien dus dit is voor mij echt compleet vaaaaag ik kan niets anders denken dan dat er iets met je transmission case mis is waardoor alles niet niet lekker draaid en dus stript:S

Veel gas geven en remmen cq achteruit gebruiken snel achter elkaar geeft veel meer slijtage ,mesh goed afstellen,alsmede even kijken of de spur niet "wiebelt",daarbij geeft een velineon motor op 3s met 2wd enorm koppel ......

ik heb sinds 2 weken ook een traxxas slash 2wd. met een 9 turns ezrun motor erin. ik heb ook 2 3000mah accu's. ik ben van plan een velineon set aan te schaffen. weet iemand hoelang je ongeveer kan rijden met die set. met 5000 mah nimh accu ??

Iemand ervaring met dit alu setje ?
Of advies voor een beter ?

Slash 2wd long travel Alloy extended suspension kit w cvd axles T8129SILVER | eBay

't is voor een slash -> rally 2WD ;)

Deze zijn 10 mm langer. Komt vrij aardig in de buurt van wat ik nodig heb.
Porsche kap is ca 30 mm breder, 2x 10mm voor de draagarmen plus de 17mm hex moet vrij aardig uitkomen.
Linkje voor de alu liefhebbers;
Slash 2wd machined alloy quality Billet parts complete conversion T7881SILVER | eBay

vertanding

Hallo ik heb in mijn hpi e-firestorm een ezrun 60amp 5.5t, nu heb ik een traxxas f-150 aangeschaft en wil de ezrun in de ford doen. Ik rij met nimh accu 35c van vapex. Ik zou graag willen weten welke vertanding het beste is.

hallo

ik heb het weer voor elkaar weer 2 idlergears gestript
ik word er nu echt gek van heb er nu 22 kapot gereden
ik weet echt niet meer waar het aan ligt
wie heeft er nog een idee??????

slash 1/10 2wd met breede wiel op hanging van een 4*4
velineon 3500kv motor en de vxl 3s regelaar
3s 5000mah
tandwielen pion 25 spur 90
rem op 70% afgesteld
slipperclutch blijft ongeveer 1 meter een heel klein beetje slippen en pakt hem dan op
de slash gaat niet op zijn achterwielen
slipperclutchplaat ontvet en de blokjes nieuw
overal nieuwe lagers in de bak
er zitten de standaard wielen onder
ik rij met deze setup alleen op de weg

weet iemand wat ik nu nog fout doe want ik weet het echt niet meer??
of kan deze auto gewoon geen 3s aan????

alvast bedankt

gr richard

heb je wel de metalen versie genomen, niet de plastic variant?

heb je wel de metalen versie genomen, niet de plastic variant?

ik zou eens proberen met een 2s,

ik heb nog een spinternieuwe turnigy 5300 mah liggen, zo'n carbonnen hard case van 65-130c discharge, ik heb ook nog een andere ook splinternieuw maar dan een 6000mah,

Ze kosten 50 - 60euro, bij intresse mag je gerust pb,

Ik kocht ze in HK China & betaalde 2x 20euro douane, dus dit is een spotprijs

mvg

Toen je 'm kocht, hoelang heeft ie het toen volgehouden? als hij toen niet meteen stuk was zou het kunnen dat je bij de eerste keer vervangen een onderdeel vergeten bent of je iets verkeerd terug hebt geplaatst

Overstap naar lipo's zal zeker langere rijtijden geven.....bv 5000mah en 30c of 8000mah en 30c ,

Google eens waar deze te koop zijn , let wel op de maten van de lipo en het aantal cellen ,max 2s voor de velineon set , wil je alles heel houden.
Hardcase is te prefereren tov de softcase......

Back