rusler armen? achter iets van 10mm per kant, je zou even moeten kijken naar de wheelbase op de rusty voor een specifieker antwoord...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet Fastlane afraden. Hte is mooi spul hoor. maar ze maken er een zooitje van op de website en ik heb nu al een paar keer gehad dat maten niet klopten met het origineel. Ik zou voor de STRC draagarmen en towers gaan. Zijn iets goedkoper maar het alu is harder en het klopt gewoon. heb zelf nu ook STRC armen
Iemand ervaring met dit alu setje ?
Of advies voor een beter ?
Slash 2wd long travel Alloy extended suspension kit w cvd axles T8129SILVER | eBay
't is voor een slash -> rally 2WD![]()
hallo
ik heb het weer voor elkaar weer 2 idlergears gestript
ik word er nu echt gek van heb er nu 22 kapot gereden
ik weet echt niet meer waar het aan ligt
wie heeft er nog een idee??????
slash 1/10 2wd met breede wiel op hanging van een 4*4
velineon 3500kv motor en de vxl 3s regelaar
3s 5000mah
tandwielen pion 25 spur 90
rem op 70% afgesteld
slipperclutch blijft ongeveer 1 meter een heel klein beetje slippen en pakt hem dan op
de slash gaat niet op zijn achterwielen
slipperclutchplaat ontvet en de blokjes nieuw
overal nieuwe lagers in de bak
er zitten de standaard wielen onder
ik rij met deze setup alleen op de weg
weet iemand wat ik nu nog fout doe want ik weet het echt niet meer??
of kan deze auto gewoon geen 3s aan????
alvast bedankt
gr richard
heb je wel de metalen versie genomen, niet de plastic variant?
ja ik heb de stalen versie daarom vind ik het een raadselheb je wel de metalen versie genomen, niet de plastic variant?
ik heb sinds 2 weken ook een traxxas slash 2wd. met een 9 turns ezrun motor erin. ik heb ook 2 3000mah accu's. ik ben van plan een velineon set aan te schaffen. weet iemand hoelang je ongeveer kan rijden met die set. met 5000 mah nimh accu ??
Afhankelijk van het gasvingertje , en de conditie nimh packs : 4-5 minuten met 5000mah en velineon set