Traxxas SLASH topic

in princiepe als je voor een 8 scale subaru body koopt dan past die precies zonder mods;P setje appropriate banden en driften tot je een ons weegt 0 mods required!

gozer ik en dj hebben slashen waarin het aantal stock onderdelen op een hand te tellen is:P wij geloven alles als het gaat om harder klussen en meer pimpe shit!

IK WIL MIJN MMP terug!

wat doe je dan hier?

eerst wil je een slash veranderen en dan opeens naar on-road?
je zei dat je een idee had wat je ging doen.

mathijs, ik snap nou niet meer wat je wil, je wil aan elk project meedoen. dan je slash veranderen. dan dit, dan dat. beetje duidelijk zijn he;)

hey geert doe een beetje chill man:P Als hij een boel gave ideeen heeft is het alleen maar leuk!

Ik heb ook nogsteeds dat IK MOET ALLE LEUKE DINGEN DOEN... elementair onderdeel van het niet opgroeien!

nadeel van alle leuke dingen willen doen is meestal dat er nergens iets van terecht komt. Beperk je keuze en je komt tot resultaat (als je teminste vanachter je PC vandaan komt om het ook te gaan doen)

bij mij is het meer het tegen overgestelde ik eindig met een dozijn dingen die werken met plannen om ze "binnenkort toch echt eens een keer netjes af te maken"

Mijn projectlijst is ook veel te groot op het moment. Ik heb dan ook verschillende zaken in stadia van "nog stukken staal en alu" tot "nog even de puntjes op de i zetten" en alles daar tussen in.

Gelukkig komt de winter er aan.

tja, ik heb maar een project op dit moment.
'Hoe wordt de Slash weer een leuke auto?'
Ik rijd nu meestal met mijn HB Ve8 en de Slash staat een beetje stof te happen, maar ik heb al wel een idee! Een Traxxas \Backbajr :D

backbajr zijn wel gaaf... Vraag me enorm af hoe zo'n ding er in lowcog uit zou zien... gezien de massive verschil tussen een high en low cog backslash...

Back