Traxxas SLASH topic

Ik kwam ook nog een ander model tegen de HPI e-firestorm 10t en dan heb je ook nog de HPI e-firestorm 10t flux, is dit een vergelijkbaar model? ze kosten ongeveer het zelfde dacht ik

hij, is goed, maar ook niet beter dan traxxas, eigenlijk wel gelijk, sommige vinden dat weer niet, maar grotendeels wel.

het voordeel van traxxas is wel dat de onderdelen en de tuningdelen makkelijker te krijgen zijn.

als je naar die kijkt dan is de firestorm het meest af te raden.
maar die is niet te vergelijken met de slash, dat is de blitz.

de rustler en de slash is meer een smaak.
de slash wordt wel gebruikt met wedstrijd rijden.

Waar is Hackroader als je hem nodig hebt?
Hij heeft een HPI Firestorm en een Traxxas Slash, hij is zeer positief over allebei de auto's, ze kunnen allebei wel een stootje hebben

ik vind het bij de firestorm en rustler zo, dat de draagarm zo snel afbreekt, etc. de slash is qua bouw bijna gepansterd... met enorme bumper enz.

niet dat de firestorm niet goed is, maar ik vind de slash gewoon steviger

maar toch als je kijkt, een maat van me heeft de firestorm, lijkt dus veel op de rustler. hij rijd dus vol gas, ik met een sukkelgangentje, en door een stuurfoutje van hem en mij, dachten dus allebij dat we moesten uitwijken klapte hij dus op mij,

de auto sloeg 3x over de kop, had geen krasje... bij hem was zijn draagarm gelijk gebroken...

de e-firestorm en de blits hebben daar in tegen veel betere suspention setups dan de slash en de rusty...

Als ik eerlijk ben (en ik heb een slash met ALLES CUSTOM) zou ik waarschijnlijk een blitz aanraden boven een slash tenzij je echt van plan bent om hem van het dak te lanceren enzo. het zijn "racer" autos, dus minder idoot stevig maar wel gewoon beter kwa handeling en dergelijke... Ik heb net ff kort gegoogled en RPM maakt a-arms voor de HPI kits.

Ik bedoel het is redelijk common om voor slashes blitz castor en steering blocks te gebruiken omdat die op 3mm pinnen draaien die gewoon een eind steviger zijn dan de stock 2.5mm stuff...

Back