Drive shaft / aandrijfas problemen
Hallo mensen,
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het vast gaan zitten van de drive shafts / aandrijf assen van de slash?

Na enig crossen over zandwegen en door het bos, kwam ik bij het schoonmaken tot de ontdekking dat er 2 van de 4 drive shafts niet meer in of uit elkaar wilden schuiven.(niet voldoende soepel dat de auto er niet onder te lijden had in ieder geval)
Nu ben ik op zoek naar hoesjes die je over de as en kruis koppelingen heen kunt monteren zodat er geen vuil meer in komt.
Het lijkt mij een goede zet dat de kruiskoppelingen en schuivende delen van de as gesmeerd kunnen worden (constant) zonder dat er gelijk allerlei vuil en stof tussen komt wat slijtage veroorzaakt.
Heb al enige tijd op het net gezocht maar kon hier niets over/voor vinden.:sad:
Wie kan mij verder helpen??? Ben al op zoek gegaan naar een bedrijfje die het eventueel kan leveren/maken, en heb misschien ook al iets gevonden, maar ik ben bang dat het een duur verhaal wordt als ik er maar een paar bestel.
Dus nogmaals iemand al eens zoiets tegen gekomen??? en zo ja waar???
Mocht er (nog) niets voor te krijgen zijn dan het volgende,
Indien er mensen zijn die ook interesse hebben voor hoesjes die alles bedekken laat het even weten.
Mocht er iets voor te maken zijn dan zal de prijs voor een groter aantal aanzienlijk lager zijn dan voor bijvoorbeeld 10 stuks.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke modelbouw groet, Frans