Traxxas SLASH topic

Hallo,

Ik zou graag weten welke banden jullie hebben voor de slash, ik wil er nieuwe kopen maar ik weet niet echt welke. Ik wil er gewoon om mee in het gras te rijden en ook voor op de baan te rijden.

MVG

hey
"de baan" is dat een klei baan?
Zo ja zou je voor proline calibers kunnen gaan M3 voor meer grip, M2 als je (net als ik) liever iets langer met je banden doet.

hey
Zo ja zou je voor proline calibers kunnen gaan M3 voor meer grip, M2 als je (net als ik) liever iets langer met je banden doet.

Gewone baan gelijk een auto snelweg !

MVG

hey

Ik heb nu de standaart associated sc10 banden en velgen,

MVG

Ik reid op MT3 split 3 wielen met panther komodo's in medium soft;P (maar daar hebben jullie helemaal NIETS aan:P)

Als je met bepaalde mensen ergens reid moet je misschien eens vragen waar zij op reiden of eens een foto ofzo posten van hoe het er uit ziet dan kunnen wij een betere suggestie doen:)

Traxxas-SPEED-Edition.jpg

"Traxxas has teamed up with SPEED Energy to release a new RTR Slash. Read about it below:
This truck is fully assembled and Ready-to-Race. Included is a TQ 2.4GHz radio system, 7-cell NiMH battery and charger. It features a 13″ wheelbase with 3.5″ of ground clearance capable of going beyond off-road and into the water, mud and snow.
$249.99 MSRP
Available: November 2011"

weer een nieuw kappie :p

Ik had een tijdje terug een Slash 1/16 brushless gekocht, voor derbij...
En toen dacht ik: die wielen zijn te klein! Dus inmiddels zitten er 1/10 wielen onder..
Maar et leukste vind ik de kap zo.. Van een €20 autotje van de Action :)

IMG_8534.jpg

Drive shaft / aandrijfas problemen

Hallo mensen,

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het vast gaan zitten van de drive shafts / aandrijf assen van de slash?:confused:
Na enig crossen over zandwegen en door het bos, kwam ik bij het schoonmaken tot de ontdekking dat er 2 van de 4 drive shafts niet meer in of uit elkaar wilden schuiven.(niet voldoende soepel dat de auto er niet onder te lijden had in ieder geval)

Nu ben ik op zoek naar hoesjes die je over de as en kruis koppelingen heen kunt monteren zodat er geen vuil meer in komt.
Het lijkt mij een goede zet dat de kruiskoppelingen en schuivende delen van de as gesmeerd kunnen worden (constant) zonder dat er gelijk allerlei vuil en stof tussen komt wat slijtage veroorzaakt.
Heb al enige tijd op het net gezocht maar kon hier niets over/voor vinden.:sad:

Wie kan mij verder helpen??? Ben al op zoek gegaan naar een bedrijfje die het eventueel kan leveren/maken, en heb misschien ook al iets gevonden, maar ik ben bang dat het een duur verhaal wordt als ik er maar een paar bestel.

Dus nogmaals iemand al eens zoiets tegen gekomen??? en zo ja waar???
Mocht er (nog) niets voor te krijgen zijn dan het volgende,

Indien er mensen zijn die ook interesse hebben voor hoesjes die alles bedekken laat het even weten.
Mocht er iets voor te maken zijn dan zal de prijs voor een groter aantal aanzienlijk lager zijn dan voor bijvoorbeeld 10 stuks.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke modelbouw groet, Frans
user_online.gif

ik heb er nog nooit last van gehad en ik rij niet op het schoonste terrein...

als je ze ff uit elkaar haalt en de kleine steentjes er tussenuit haalt zal het wel goed gaan denk ik ..

anders kan je de slash 4x4 heavy duty assen proberen , die zijn dikker en er zal misschien dus ook wat minder spul tussenkomen ;)

gewoon 4x4 assen of als je die ook molt MIP xduty cvds... (maar ik reid op gritty astroturf (en een boel andere zooi) en ik heb nergens last van...

Back