Precies mijn punt. Anders dan een antenne heb ik nog nooit wat hoeven vervangen aan een van mijn 1/8's. Zelfs geen lagers of pinions.
Mijn punt word hier even uit verband getrokken. Waarschijnlijk omdat ik mijn punt niet duidelijk genoeg gemaakt heb.
Ik had op MP een gebruikte Slash gezien. Prijs stond me aan en na contact via de mail en telefoon leek me de verkoper kundig en betrouwbaar over te komen alleen was ik op dat moment niet in de gelegenheid de Slash op te halen dus op laten sturen met mijn stomme kop. Ik heb er zeggen en schrijven 3 minuten mee gereden en hem vervolgens geheel gedemonteerd en als nieuw opgebouwd. Motor kapot gelopen (het bekende 3s probleem, rotor los op de as), zo'n beetje elk lager zat zo vast als een huis, koppeling was op, diffs stonden vol modder en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu aan het eind van het liedje ben ik net zo duur uit als dat ik een nieuwe gekocht zo hebben. Dus mijn punt was als je een gebruikte koopt laat hem nooit opsturen maar ga kijken en vooral weet wat je koopt.