Front & back shocktower alu nemen : betere wegligging (vering blijft stabieler).
Verder de shocks zelf ook volledig in alu.
Uw veren afstellen dat ze zo schuin mogelijk staan , in de draagarm dus het buitenste gaatje.
Die alu shocks kan je bv van de nitro rustler pakken die kan je makkelijk regelen door gewoon aan te draaien.
De voorkant een beetje verzwaren (ik heb zelf 225gr staal om de behuizing van de stuurservo liggen).
Mijne auto kan nu in volle snelheid draaien zonder omver te gaan. Ook in hoger gras.
Zalig gewoon.
Verder alles RPM , deze geven mee en alu niet, als je daar ergens mee tegen tikt dan staat dat krom en dan ben je gekloot. Dat krijg je wel recht maar niet meer goed.
Verder de shocks zelf ook volledig in alu.
Uw veren afstellen dat ze zo schuin mogelijk staan , in de draagarm dus het buitenste gaatje.
Die alu shocks kan je bv van de nitro rustler pakken die kan je makkelijk regelen door gewoon aan te draaien.
De voorkant een beetje verzwaren (ik heb zelf 225gr staal om de behuizing van de stuurservo liggen).
Mijne auto kan nu in volle snelheid draaien zonder omver te gaan. Ook in hoger gras.
Zalig gewoon.
Verder alles RPM , deze geven mee en alu niet, als je daar ergens mee tegen tikt dan staat dat krom en dan ben je gekloot. Dat krijg je wel recht maar niet meer goed.


