Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lagers en lagerbussen ?????:nosmile:
Steering blocks, left & right (2) (requires 5x11x4mm bearings) 3736
Kunststof stuurblokken voor de Bandit, Rustler en Stampede. Voor gebruik in combinatie met lagerbussen. 3636
daarbij is de steering arm, waar de kogellink op komt ook langer ..........
RPM shock towers breken een stuk minder snel dan de standaard. Ze buigen alleen vrij makkelijk. Ik geef zelf de voorkeur aan alu shock towers. Daar moet je wel heel erg mee tekeer gaan voordat ze buigen.Mijn rear shocktower is gebroken.
Een nieuwe van rpm ? dat is toch het beste merk voor shocktowers en plastieke onderdelen ?
Ja, de bussen worden vervangen voor kogellagers... Dus is de zelfde maat. Schilt echt ontzettend veel vond ik.
dus de cirkel is rond ...:usa
als we de gemeenschappelijke factor bij de 2 referenties schrappen , is het verschil dat de ene langere uiteindes heeft.
aight thanksAlu veert weer helemaal niet en dan breekt vanalles wat dan weer wat zwakker is. Rpm is oerdegelijk, en ik heb gehoord dat als het breekt je een nieuwe kan krijgen
maar is het nadeel van alu niet dat ze een grote impact hebben op de rest van je chassis juist omdat ze niet plooien ?