De 3.3 is de nieuwere en doorontwikkelde versie van de 2.5. De 3.3 is dan ook beter. De wielbasis is langer, wat een stabieler rijgedrag geeft en er zit een krachtige motor bij. Over de motor lees je zowel positieve als negatieve dingen, bijvoorbeeld dat hij heel veel power heeft, maar wel moeilijk is af te stellen en/of snel slijt. Maar dat lees je van de 2.5 ook, dus daar zou ik je keus niet op baseren.
De 3.3 is dus beter, maar ook een stukje duurder. Met beide versies kan je niet fout gaan, de REVO is gewoon een topauto. Ik heb zelf de 2.5 en ben er heel erg tevreden mee.
@ Nusti, de door jouw gekozen band/velg combo is een goede keus, heb er zelf ook een tijd mee gereden en nu heeft Alfaracer mijn set (alleen andere velgen) MAAR als je dan toch een nieuwe velgen/banden set koopt, zou ik voor de smallere versie bowtie's gaan met smallere velgen. Die zijn nog een stukje lichter namelijk.
Verder kan ik je, als je die nog niet hebt, de verlengde wielbasis draagarmen sterk aanraden. Daarmee krijg je meer stabiliteit in de bochten en een betere acceleratie, doordat wheelies beter te onderdrukken zijn.
Ik heb zelf nu Pro-Line Badlands binnen gekregen en wacht nu nog op de Pro-Line Velocity velgen. De Badlands hebben wat grover profiel als Bowties en die passen beter op de ondergrond waar ik op rijd. Ik plaats een foto wanneer ik het binnen heb.