Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welkom nismo46 bij de revo club ;-)nismo46 zei:owjah nog 1 vraagje, ik vond hier laatst een link naar een site waar heel veel how to's op stonden van verschillende mods, kan 'm alleen niet meer terug vinden heeft iemand 'm nog? was een engels talige site
nismo46 zei:heey,
heb sinds kort ook een revo gekocht, een tweedehandse dan wel, er zit een rb323 op en wat allu opties, heb de auto nu helemaal uitelkaar gehaald en ben 'm weer opnieuw aan het opbouwen, er komen nog wat opties en mods op
foc, schijnt dat de achteruit niet lang heel blijft bij een wat sterkere motor
single servo steering
heb de diffs nu gevuld met 50k en de dempers met 50w, na alle 58 pagina's door gelezen te hebben kreeg ik het idee dat dat wel een redelijke start was.
ik had nog wat vraagjes,
ik heb nu nog de orginele tandwiel verhouding, gaat dat nog een beetje met de rb of word ik gek van de wheelys?
wat voor veren kan ik heb best voor en achter gebruiken?
ik heb nu de lt rockers erop zitten, helaas de normale er niet bij gekregen is dit verstandig om toch erbij te kopen?
groetjes marco
nusti zei:Over de rijhoogte. Om de dempers zit een ring die je omhoog of omlaag kunt schroeven. Hier bepaal je de rijhoogte mee.