Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
Hallo Arisjuh,

De TZ past nu direct omdat nu al fabriek af de koelribben zijn aangepast.
Deze zaten in de weg op de Revo motorsteun.
Als je dan de TX versie neemt (trekstarter)dan ben je vlot klaar.
Geen behoefte aan een trekstarter, schroef 'm deraf en plak 'r een Tigerdrive (Sullivan) op.
Dat laatste ben ik van plan.
Rotostart past ook. (HPI)

Groeten chokie :wink:

Ga je vaker die rpm spullen en os motoren inkopen? want ik wil die graag kopen, maar heb nu nog geen geld, dus mischien dat ik ze over 1-2 maanden nog steeds kan kopen?

alles wat we hebben houden we op voorraad !
maar het kan gebeuren dat iets is uitverkocht,dan zie je het ook niet online.
onze database is real time !!
;)

Leuk kapje voor op the border revo:

cayenne1.jpg

cayenne.jpg

:lol:

mooi hoor ga ik wel passend maken ;)

was vandaag weer is op de baan (Purmerend)
de mannen waren daar aan het trainen voor morgen Modelsport cup.
ik hield ze weer beter bij en ja ging er sommige al weer voorbij, met de standaard motor denk toch dat de OS nu maar is ga proberen !
voel dat ik wat meer power nu nodig heb enja de motor heeft toch ook inmiddels een liter of 24 gehad dus de meeste fut is er wel uit

Ik wou graag even weten wat de beste hopups zijn voor een basher?
Mijn budget is ongeveer 80 euro.

alvast bedankt :wink:

Hoi allemaal,

Ik heb mijn O-ring probleem gefixed !
We weten allemaal dat de blauwe O-ring, verantwoordelijk voor de afdichting van de tank het regelmatig laat afweten. :help:
Traxxas heeft dit ondertussen hersteld met een nieuw soort O-ring.
Deze is geheel gratis aan te vragen ! :thumbsup:
Laat je auto registreren, voeg een kopie van het register dmv knippen en plakken toe aan jouw vriendelijke verzoek voor een O-ringfix aan de helpdesk van Traxxas. ( ze zijn erg gevoelig voor vriendelijkheid !!!) :D
Ik heb dit vorige week gedaan, en men heeft mij belooft dat er een nieuwe set van 2 stuks onderweg is naar mij. 8O
Dat is helemaal niet verkeerd ! :thumbsup:

Als het binnen is, laat ik het weten!

groeten chokie :wink:

Zijn er hier nog meer mensen die een aandrijf as gebroken hebben?

Bij mijn Revo gaf ik ff teveel gas, ding gooit de voorwielen omhoog, en klapt weer naar beneden.
Bleek dat door teveel power er gewoon een aandrijf as van de achterwielen afgebroken te zijn.

Hoi narfer007,

Zet de slipperclutch wat losser !
Scheelt een hoop ellende en geld !

Groeten chokie :wink:

narfer007 zei:
Zijn er hier nog meer mensen die een aandrijf as gebroken hebben?

Bij mijn Revo gaf ik even teveel gas, ding gooit de voorwielen omhoog, en klapt weer naar beneden.
Bleek dat door teveel power er gewoon een aandrijf as van de achterwielen afgebroken te zijn.

ja...ik gloof de linkerachteras. Bij betere bestudering bleek dat er in het plastic wat grote bubbles zaten en het plastic dus niet echt stevig was. Heb er toen een nieuwe opgezet en nooit meer problemen mee gehad...Als de assen goed zijn dan kunnen ze echt heel veel hebbe.

@arishu (?): voor €80 hop-ups? dan zou ik zoals border het zegt je vering een stuk strakker zetten. 50w shockoil en de springveren 1 stap strakker (goud en oranje, zie tabel in je manual) Of de vering die op de achterdempers op de voordempers zetten en alleen voor achter nieuwe kopen, ik geloof zwart, maar dat moet je even opzoeken in dezelfde tabel.
Van het geld dat je overhebt zou ik de metalen handle bar van 3-racing kopen. Die is een stuk steviger dan de standaard plastic.
Voor de rest niets veranderen maar reserve onderdelen kopen zoals: shock rod ends, een extra aandrijfas, misschien wat diff onderdelen. Dat zijn dingen die eigenlijk altijd wel kapot gaan en fijn om in voorraad te hebben.
Als je dan nog iets kapot rijdt kun je langzaam aan upgraden, zoals rpm armen. Vervang wat kapot is. De revo is standaard erg stevig en hoeft voor functionaliteit niet super ge-upgrade te worden. Alleen de motor zou ik al voor gaan sparen :)

Back